Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het is een wasmouse en een creme. 
Oamaru schreef:Benzolyl Peroxide helpt ook érg goed. Als je vrij heftige acné hebt. Soort creme die je voor 7 euro bij de drogist kan kopen, je huid wordt er wel erg droog door, maar de puisten zijn verdwenen.
LETS schreef:Oamaru schreef:Benzolyl Peroxide helpt ook érg goed. Als je vrij heftige acné hebt. Soort creme die je voor 7 euro bij de drogist kan kopen, je huid wordt er wel erg droog door, maar de puisten zijn verdwenen.
7 euro? Ik betaalde de laatste keer 2,50 ofzo..
Maar dat werkt inderdaad wel. Alleen op het puistje smeren, dan tast het de rest van je huid niet zo aan. Het droogt het puistje vrij snel uit. Wel oppassen dat als je het 's nachts opdoet je het even laat intrekken, het bleekt je kussensloop namens anders ook heel mooi
Ik had zo'n tube en indd 7 euro. Maargoed, het hielp wel. Ik deed het over mn hele gezicht om ze te voorkomen, anders blijf je achter de feiten aanlopen. Zodra het ingetrokken was deed ik er een gewone creme overheen anders gaat je huid ook zo leuk schilferen.
) en heb altijd veel last gehad van puistjes, plekjes, littekentjes, etc. etc.

HAPPY22 schreef:Geen Clearasil, werdt het bij mij alleen erger van (kan ook aan mijn huid liggen).
Ik gebruik voortaan altijd Niveau Young - Stay Clear Tonic.
Helpt erg goed en is ook niet akelig duur ofzo.
LETS schreef:Oamaru schreef:Benzolyl Peroxide helpt ook érg goed. Als je vrij heftige acné hebt. Soort creme die je voor 7 euro bij de drogist kan kopen, je huid wordt er wel erg droog door, maar de puisten zijn verdwenen.
7 euro? Ik betaalde de laatste keer 2,50 ofzo..
Maar dat werkt inderdaad wel. Alleen op het puistje smeren, dan tast het de rest van je huid niet zo aan. Het droogt het puistje vrij snel uit. Wel oppassen dat als je het 's nachts opdoet je het even laat intrekken, het bleekt je kussensloop namens anders ook heel mooi