opisop_shop schreef:Saskiaatje dat vind ik je wel mooier staan dat korte haar!
Dankje.

Dat lange haar is ook wel erg lang geleden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nickytje schreef:Volgens mij had ik nu een bijzondere kapster. Normaal staan ze inderdaad vaak tegen je te babbelen (terwijl ik dat niet wil, want ik wil
in opperste concentratie kijken hoe ze het knipt). Deze meid heeft eigenlijk niets gezegd, behalve over hoe mijn haren geknipt moesten worden.
Pion schreef:Ik heb maar 1 kapster die aan mijn haar mag komen
Ik heb een volle bos, halflang met slag.
Géweldig vinden ze het...
Alleen, het pluist nogal graag..., niet snijden aub! niet fohnen en daarbij half touperen aub!
En wat deden de meeste?
Jahoor!
Daar gebruik ik elke ochtend anti-pluis voor...![]()
Hartelijk bedankt
Ik was wel tevreden maar wilde wel een keer wat moderners. Verschillende kappers gehad, ben ook wel eens helemaal gekortwiekt en uitgedund zodat ik geen haar meer overhield
, ai ai ai toen begon mijn angst.. Uiteindelijk dacht ik een fijne kapster gevonden te hebben, maar die heeft het vorige week helemaal verprutst! Ik wilde geen laagjes maar onder een beetje schuin afgesneden aan de puntjes zodat het niet zo hoekig op 1 lengte zou vallen. Ik heb nu een handbreedte aan laagjes, gesneden, waardoor ik geen haar meer overhoud, onder bij m'n nek heb ik nog zo'n matje over, ik heb thuis nog verschillende plukken bij moeten knippen omdat die gewoon 3 cm langer waren dan de rest, en er zitten vreselijke happen in aan de onderkant en zijkant.. 
) en ga dan op zoek naar een nieuwe kapper die het een beetje recht kan trekken.
Als mijn haar te kort is doe ik een paar weken m'n muts op, dan is het wel weer aangegroeid.

Evelli schreef:Heb geen kapper fobie, maar er is maar 1 kapster die aan mijn haar mag komen. Zelfs nu ik 90% van mijn tijd in Zaandam verblijf, blijf ik naar alphen a/d rijn gaan om geknipt te worden
En even bij te kletsen, want kom er al 3 jaar dus is erg gezellig.
Enige wat ik niet meer laat doen is verven, de verf blijft te kort zitten voor het geld dat ik ervoor moet betalen, dus dat doe ik zelf. Kreeg wel complimentjes over mijn verf kunsten
gedurft maar wel goed uitgepakt

)
Groeit wel weer aan. Ben een paar weken terug van zo: http://i60.photobucket.com/albums/h15/x ... 110022.jpg

en ik moest weer naar de kapper. Eigenlijk wilde ik hetzelfde, maar mocht wel ietsje anders, maar géén rechte pony! Du zij fanatiek knippen, en zegt opeens... Ohh, ik heb een foutje gemaakt, nu kunnen we het beste een rechte pony knippen. Maar daar heb je ook het gezicht voor! Wacht maar af, gaat er prima uit zien. 
Ugh, verschrikkelijk...
Ik ben echt een watje wat kappers betreft, sinds mijn moeder mij ooit eens overgehaald heeft om mijn lange haar af te laten knippen tot een boblijn met pony (vreselijk, heb jankend voor de spiegel gestaan 's nachts
) en nog heel lang met een pony rondgelopen tot mijn haar begon te krullen en ik het langer wilde hebben.
Dus toen maar eens wél naar de kapper om dat recht te laten trekken...
Ik wil er ook niks anders mee, maar zou ook niet weten wat me zou staan
Bovendien ben ik erg trots op mijn schouderlange, blonde krullen dus die blijven er mooi zitten! 

Ik heb een dag zitten huilen en het later toch maar weer terug geverfd. En nu verf ik het nooit meer. Tamara schreef:Bovendien ben ik erg trots op mijn schouderlange, blonde krullen dus die blijven er mooi zitten!

had langer haar, bijna tot aan mn bh bandje, in laagjes, van voren wat korter en een schuine pony. Wilde gewoon hetzelfde, alleen even bijpunten en voorál zo min mogelijk van de lengte af.
)
Hermelijn schreef:Ik heb absoluut geen kapperfobie. Kom op zeg, het is maar haarGroeit wel weer aan.

Vinnik niet erg
Nu heb ik een scheve pony,haar tot op mijn schouders en sinds twee weken -eindelijk- highlights.