Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Alet schreef:Ik heb hem er vroegah ook gewoon ingehouden, met als resultaat een elfjesoor! Het kraakbeen ging helemaal zn eigen leven leiden!
Ik heb hem er nu al minstens 10 jaar uit, maar voel nog steeds een duidelijke bobbel en de vorm van mijn oor is ook niet meer hoe die was voor de oorbel.
ik noem t gewoon misvormd maar het lijkt bij mij idd ook op een elfjes oor Alet schreef:Ik heb hem er vroegah ook gewoon ingehouden, met als resultaat een elfjesoor! Het kraakbeen ging helemaal zn eigen leven leiden!
Ik heb hem er nu al minstens 10 jaar uit, maar voel nog steeds een duidelijke bobbel en de vorm van mijn oor is ook niet meer hoe die was voor de oorbel.
Zelfs mijn dokter vond dat geen goed idee. (ik was op dat moment al bezig met de ontsteking maar het zag er nog steeds niet mooi uit zeg maar. Ik moest er voor wat anders zijn
) 
Toen wist je niet beter en werd alles geschoten, maar ik ben blij dat het nu verboden is, het er resultaten van gezien waar je erg van schrikt.
.
.
het is nu verboden maar kon het nog wel laten schieten liann15 schreef:heb zelf doordat ik ook zo graag een oorbel boven in wou hebben, een dikke bobbel op me oor gekregen en is heel gevoelig geworden ik hoef maar verkeerd te liggen of de pijn schiet er door heen. Heel vervelend.

okee ik begrijp dit allemaal wel , 
Dus nog niet te vroeg juichen, heb er twee en die van mij begonnen beide rond de 7 maanden pas te .....
Ik heb overigens nooit een bultje gehad.
.