Maar ik heb ook ontdekt dat appel-azijn pillen (die zouden zorgen voor gewichtsverlies, maar nooit iets van gemerkt) ervoor zorgen dat de boel smeuïg er is en de aandrang dagelijks werd..
Wellicht heb je hier wat aan...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Voordat je zelf gaat knoeien met van alles en nog wat is het verstandiger om je te laten doorverwijzen naar een maag-lever-darm arts. Dat is iemand met verstand van zaken.
Ik heb al 20 jaar een spastische darm en mijn bindweefselziekte maakt het er niet beter op.
Na wisseling van laxeermiddel (ging via de apotheek) heb ik 3 weken verstopt gezeten.
Nu gebruik ik mijn prunacolon weer en gaat het redelijk.
Voordat je zelf gaat knoeien met van alles en nog wat is het verstandiger om je te laten doorverwijzen naar een maag-lever-darm arts. Dat is iemand met verstand van zaken.
Ik heb al 20 jaar een spastische darm en mijn bindweefselziekte maakt het er niet beter op.
Na wisseling van laxeermiddel (ging via de apotheek) heb ik 3 weken verstopt gezeten.
Nu gebruik ik mijn prunacolon weer en gaat het redelijk.
femmefatale1 schreef:Geen idee, ik ken het ook niet..
Maar ik had het over appelazijn, en daar heb ik nog niks negatiefs over gehoord.
Zeg ook niet dat ze het moet doen, ik zeg alleen dat het bij mij wel werkte en dat ik dagelijks aandrang kreeg. En hierdoor de 'mest' (om het maar even in paardentermen te omschrijven) niet de kans kreeg in in te drogen en te gaan verstoppen. Alles ging ineens veel soepeler..
. En waar vroeger mijn sporten nog hielp (na 10 km rennen, kon ik gelijk doorrennen), is dat tegenwoordig ook niet meer zo.