Is dit Burnout?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 06:41

Ik ga mee met de rest...een burn out is sluipend,niet van de een op de andere dag.Het is een proces waarbij je langdurig zwaar vermoeid bent,de wereld voor een groot zwart gat aanziet.Lichamelijk is het tever doorgegaan en op een gegeven moment knap je psygisch.(Als je echt pech heb zak je letterlijk in elkaar :+ )

Zo zijn er nog wel een hele rits dingen op te noemen,wat daar niet onder valt is een paar dagen dip :P .Als je echt twijfeld moet je even een afspraak maken met je huisarts.Een deskundige kan je vast beter beoordelen dan wij bokkers vanachter de pc/lep ;)

Hoop dat je je snel weer fit voelt :(:)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 07:06

Inderdaad gelukkig geen burnout.

Heb deze nacht goed geslapen maar nu nog vrij last van mijn maag erbij gekregen de andere klachten zoals vermoeidheid zijn nu gelukkig weg.

Ben gisteren wel bij mij paard geweest maar een uur rijden kon ik niet eens aan helaas, maja doe nu rustig aan gewoon en zie wat deze week voor brengt.

Werd vrijdag avond al eerder gezegt ik vrij witter eruit zag dan normaal dus waarschijnlijk het toen al begon.

eekhoornerik

Re: Is dit Burnout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 10:32

Nou dan heb je hetzelfde k..virus als ik te pakken!

Last van maag, keelpijn, misselijk en geen energie en moe. Gister de hele dag voor pampus op de bank gelegen. En nu wil ik graag wat doen, maar voel me nog steeds niet lekker

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 11:40

Idd klinkt eerder als een virus of flinke griep. Gewoon lekker uitzieken!! Beterschap dan maar he

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 12:44

en bij twijfel kun je altijd naar de HA toe :)