Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_janet_ schreef:femmefatale1 schreef:Therme deodorant die 5 dagen lang werkt tegen transpireren.. gewoon bij de drogist.
's Avonds voor het slapen gaan opspuiten als gewone deo.. en klaar is klara..
Deze heb ik ook gebruikt, werkt erg goed. Je zweet helemaal niet meer onder je oksel.
Alleen ik kreeg het er ontzettend warm van, omdat door het zweten onder mijn oksel mijn warmte niet meer kwijt kon. ik kreeg ook op andere plaatsen zweet, zoals zweet snor.
overigens raakte ik de overtollige warmte wel goed kwijt, maar niet via de oksels meer.. 

Marleen schreef:Nivada schreef:Er is ook speciale deoderant die je 's avonds voor het slapen gaan moet opdoen en dan zweet je eigenlijk totaal niet. Ik gebruik dit ook vaak. Weet even de naam niet, maar het is verkrijgbaar bij de Kruidvat.
Odorex. Je hebt er deo's van, maar ook zo'n depper. Die moet je hebben! werkt suuupergoed.
En qua shirts kan je het beste katoen dragen!
. En dan Odorex deo inderdaard
. Lienn_ schreef:LittleLisa schreef:Nivea heeft meestal kleine flesjes,meeneembare deodorant,werkt heel goed,deze kan je gewoon in je tas stoppen.. Werkt heel lang,heb ik ook altijd op maar heb ook weleens dat ik hem na de gym nog ruik!
Zweetlucht gemengt met deodorant vind ik goor, dus dat is geen optie.

Lienn_ schreef:Beter dan de zweetlucht in volle glorie?Zweetlucht gemengt met deodorant vind ik goor, dus dat is geen optie.