Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
groen 
xDramaQueen schreef:er staat op de doos 8.3 en de ontwikkelinscreme ook, op de andere tube (waar je je haar mee verft) staat niets, denk dat me haar geen blond wilde
Trieske_ schreef:verf word vaak wat donkerder tijdens het inwerken...daarom moet je het ook 30 min laten zitten en niet 10...zonde
ook ik had laatst een andere kleur dan de bedoeling was...heb altijd asblond en dacht ach...gooi er een keer blond in...nu zit ik dus met zo'n verschrikkelijke gele gloed die ik er niet uitkrijg...paar weken geduld en dan snel weer verven....
word het gele al een stuk minder van
dus als je er kleur instop kleurt het eerst geel dan rood erbij en daarna blauwe pigment... volgende keer dus gewoon even laten zitten en dan zit je al een stuk dischter bij de kleur die de bedoeling was
Silvaantje schreef:8.3 is ook donkerblond-goud. 8 staat voor de kleurhoogte en heel veel mensen maken de fout om een 8 erin te gooien en dan te denken dat het echt blond is. maar dan kan je er beter een 9 of een 10 indoen,dat is echt blond.
En die 3 staat voor goudkleurig en daarom is je haar heel erg warm geworden (een beetje rooiig dus)
en opgedroog, in model is het wel te doen
spottie schreef:Trieske_ schreef:verf word vaak wat donkerder tijdens het inwerken...daarom moet je het ook 30 min laten zitten en niet 10...zonde
ook ik had laatst een andere kleur dan de bedoeling was...heb altijd asblond en dacht ach...gooi er een keer blond in...nu zit ik dus met zo'n verschrikkelijke gele gloed die ik er niet uitkrijg...paar weken geduld en dan snel weer verven....
even paar keer met zilvershamphoo wassenword het gele al een stuk minder van