Blond op blond word roodbruin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly0708

Re: Blond op blond word roodbruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:21

nu met de zon word het vanzelf al lichter he!
denk dat het uiteindelijk best meevalt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 20:23

ik probeer de zon denk ik een beetje te ontwijken, ben dan toch wel erg rood :')

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:26

Achja, beetje oranje-achtig, koninginnendag komt er toch weer aan toch :D
Heb je iniedergeval een excuus, en daarbij staat het nog niet eens zo verkeerd :)

Mijn haar werd een keertje groen achtig, vooral in de zon, heb het snel maar weer overgeverfd, maar waarom het nou kwam? Geen idee..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 20:39

:)) groen :))

het was te verwachten, mijn horroscoop:
Je zult blij zijn wanneer deze dag voorbij is. Alle verplichtingen doen je bijna de das om. Gelukkig is er een betere tijd in aantocht. Je wilt gezellig tijd doorbrengen met vrienden of buren. De komende dagen verlopen gelukkig relaxed. Probeer open te staan voor nieuwe invloeden. Je doet de dingen graag zoals je ze gewend bent, maar het kan ook anders. Verandering is niet altijd verslechtering. Er kunnen ook heel veel goede dingen in zitten.

:')

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:25

xDramaQueen schreef:
er staat op de doos 8.3 en de ontwikkelinscreme ook, op de andere tube (waar je je haar mee verft) staat niets, denk dat me haar geen blond wilde :')

8.3 is ook donkerblond-goud. 8 staat voor de kleurhoogte en heel veel mensen maken de fout om een 8 erin te gooien en dan te denken dat het echt blond is. maar dan kan je er beter een 9 of een 10 indoen,dat is echt blond.
En die 3 staat voor goudkleurig en daarom is je haar heel erg warm geworden (een beetje rooiig dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:27

Ik had het met een verf van Schwarzkopf. Moest middenbruin worden en werd zwart.
Het stond me goed, daar niet van, maar ik ben toch herrie gaan schoppen in de winkel en kreeg mijn geld terug.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:30

verf word vaak wat donkerder tijdens het inwerken...daarom moet je het ook 30 min laten zitten en niet 10...zonde

ook ik had laatst een andere kleur dan de bedoeling was...heb altijd asblond en dacht ach...gooi er een keer blond in...nu zit ik dus met zo'n verschrikkelijke gele gloed die ik er niet uitkrijg...paar weken geduld en dan snel weer verven....

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:49

Trieske_ schreef:
verf word vaak wat donkerder tijdens het inwerken...daarom moet je het ook 30 min laten zitten en niet 10...zonde

ook ik had laatst een andere kleur dan de bedoeling was...heb altijd asblond en dacht ach...gooi er een keer blond in...nu zit ik dus met zo'n verschrikkelijke gele gloed die ik er niet uitkrijg...paar weken geduld en dan snel weer verven....

even paar keer met zilvershamphoo wassen ;) word het gele al een stuk minder van :)

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:51

trouwens... als je ontkleurt en je hebt donker haar dan gaat eerst het blauwe pigment eruit dan rood en dan geel :) dus als je er kleur instop kleurt het eerst geel dan rood erbij en daarna blauwe pigment... volgende keer dus gewoon even laten zitten en dan zit je al een stuk dischter bij de kleur die de bedoeling was ;)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:54

Silvaantje schreef:
8.3 is ook donkerblond-goud. 8 staat voor de kleurhoogte en heel veel mensen maken de fout om een 8 erin te gooien en dan te denken dat het echt blond is. maar dan kan je er beter een 9 of een 10 indoen,dat is echt blond.
En die 3 staat voor goudkleurig en daarom is je haar heel erg warm geworden (een beetje rooiig dus)

Dat ligt toch ook maar net aan je eigen kleur?
Ik heb van mezelf donker blond/licht bruin haar en verf het altijd met nummer 8 en mijn haar wordt toch wel echt goud blond, best wel licht

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 13:46

schade valt gelukkig heel erg mee in het licht :j en opgedroog, in model is het wel te doen :j

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:36

spottie schreef:
Trieske_ schreef:

even paar keer met zilvershamphoo wassen ;) word het gele al een stuk minder van :)

dat weet ik, heb het ook al regelmatig gedaan maar krijg het niet verder weg helaas.....