Ik val teveel af.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik val teveel af.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:20

Van die vijf sigaretten per dag val je niet af lijkt me... en aan sport doe je niet, fietsen ook niet, dus je verbrandt ook niet echt extreem veel, lijkt me....
Nou ja, je zit nu toch in de medische molen, even afwachten dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:21

rijd je ook helemaal nie meer? ( en dan ebdoel ik een paard en niet je vriend :+ )
Hmm ze zeggen dat als je minder rookt of stopt je dan ook dikker zou worden....

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:22

nee rijd momenteel even niet. van de zomer ponykampen begeleiden meer even niet.
nee en ben lekker vrij van school dus veel voer ik niet uit !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:27

ok want van sporten kan je ook opknappen :)
En dikker worden ( door spierverbeteringen ) maar moet je daarbij ook wel voldoende eten ( anders ga je de kant van t lijnen op )

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:28

ik mag niet sporten momenteel. omdat ze bang zijn dat ik nog meer afval..mag ook geen alcohol drinken ( doe ik toch al niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:30

oh ok :)
Jeetje dan is t wel heel erg ...
Dan zou ik t zo gauw ook niet weten! Houd je ons wel op de hoogte?

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:31

ja morgen bloedprikken ( Zonder flauw te vallen ) dinsdag 2 injecties halen voor dtp en hepatites a ding voor turkije. donderdag weer naar de dokter voor uitslagen samen met mama.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:35

Jeetje zeg!
Ik zat ook al aan de schildklier te denken, ik heb zelf een te langzame, maar van te snel kun je dit soort klachten krijgen...
Ik hoop dat ze er gauw achter zijn.. :)
Sterkte..

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:38

dankjewel !

lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:39

Kellieeh schreef:
schildklier ben ik al op getest..die had ie al binnen..maar was niks uitgekomen. ik heb lichte bloedarmoede. maar dat was het ook echt niet volgens de dokters..niemand snapt er nog wat van en ik zit met het gezeik.

ikd oe er alles aan om aan te komen momenteel.
S'ochtends 2 boterhammen.en bakje vla.
smiddags weer 2 broodjes en bakje vla.
savonds bord vol eten en dan weer vla.
tussendoor sultana's.

Krijg er elke keer weer opmerkingen over als heb je annorexia.
uh, nee? ik doe er alles aan om dikker te worden..

Dan vind ik het niet zo raar dat je zo dun bent.
Ik eet elke dag chips, snoep en heel veel koekjes en ik ben normaal. :P
Van sultana's wordt je niet echt dik.

Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, daar heb ik verder geen verstand van, maar in ieder geval sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:41

het hoeft niet altijd aan t eten te liggen hoor, ik ben ook slanker dan t gemiddelde :P enw eeg ook maar 55 kilo met mn 1.65 dus das ook aan de lcihte kant, en je wil nietw eten wat ik allemaal eet :+ ik ben een vreetzak eerste klas! Kom er ook niet echt van aan ( af en toe misschien een kilootje ofzo ) en val daarintegen ook weer niet af

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:42

ik eet verder aan zoetigheden gemiddeld een zak chips per dag 3 koekjes met chocola. en savonds altijd dropjes

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:43

hoi,
Het probleem wat jij nu hebt,heb ik 6 jaar geleden ook gehad.. in 1 maand tijd was ik 10 kilo kwijt en niemand weet waar ze gebleven zijn.
Ook ik heb de medische molen van binnen en buiten gezien tot ik op een gegeven moment nog maar 43kg woog.
Mijn huisarts heeft me toen 2 maanden gegeven om 45kg te gaan wegen omdat ik anders opgenomen zou worden in het ziekenhuis.
Binnen die 2 maanden is er gelukkig ook 2,5kg aangekomen maar ik weeg nu nog steeds pas 50kg.

Wat bij mij goed geholpen heeft is,veel eten maar dan wel verdeeld over de hele dag.
Verder ook goed opletten met wat je eet,dus niet alleen maar patat,snoep,koek en chips omdat je lichaam daar echt niet blij mee is. Veel pasta's,bruin brood,piepers.
Wat je nu eet per dag is gewoon te weinig,ik zou daar ook van m'n graatje van gaan als ik dat alleen op een dag zou eten.

Wat het ook kan zijn is dat je onbewust stress in je lichaam hebt,dat kan behoorlijk aan je vreten nlk.
Iig,veel succes met het aankomen,want dat gaat helaas niet zo makkelijk als afvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:43

hmm een zak chips per dag is dan wel weer veel ( kan je de hand schudden ) of je van drop aankomt weet ik niet eigenlijk!

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:45

ik ben geen dokter of een genezer, maar als ik dit zo lees dacht ik meteen aan wormen, misschien zit er toch een worm in jou of een lintworm, want die eet namelijk alles op wat jij binnenkrijgt,
maarja zoals ik al zei ik ben geen dokter, misschien dat je er wel aan de dokter zou kunnen voorstellen,

maar misschien ligt het ook wel aan jezelf, sport je veel, of doe je werk, of wat doe je de laaste tijd minder of juist meer dan dat je eerder deed, en misschien heb jij toch ergens spanning ookal voel je je zelf rustig, in je lichaam daar binnenin kan ook spanning zitten,

ik zou echt niet weten in ieder geval sterkte en laat af en toe horen wat de dokter zeg,

doeidoei,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:47

Kellieeh schreef:
ik eet verder aan zoetigheden gemiddeld een zak chips per dag 3 koekjes met chocola. en savonds altijd dropjes

Die dingen kun je beter laten staan, het zijn zogenaamd snelle calorien waar je niks aan hebt, er zit geen voedingswaarde in.
Het enige wat je hiermee bereikt is, dat je bloedsuikerspiegel als een raket omhoogschiet om een uur later als een kaartenhuis inéén te zakken. (en dan ga je je erg futloos voelen)
Je kunt deze dingen beter vervangen door fruit en zaken als brood, en neem bijvoorbeeld gewoon eens noten als tussendoortje.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:47

Drop denk ik wel..
Sinds mijn moeder muntdrop heeft gekocht ben ik ook een halve kilo aangekomen.. ;)
Ik weeg nu 61 kg met een lengte van 1,80, ook niet heel erg zwaar, ik moest eerst ook aankomen en heb ook veel fruit toen gegeten, meer aardappels en brood enz.

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:49

ja maar dan moet wel eerst mn maag tot rust komen want nu eet ik niks ook geen zoetigheid meer..als ik nu al denk dat ik straks moet avond eten..kan ik al over me nek gaan als ik het wil..

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:50

Hebben ze je maag al onderzocht op ontstekingen enz.?

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:50

heb nu medicijnen ervoor want hij voelde wel erg gevoelig aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:51

Door drop te eten hou je alleen maar vocht vast, drop bevat namelijk erg veel zout, ook zoete drop...
Ik denk ook inderdaad dat de kans groot is, dat je maag erg geïrriteerd is.

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 16:52

maar daar zit ook weer een maar aanvast. hij heeft mij onderzocht. maar zit in mn maandelijkse periode waardoor je gewoon echt niet aan mn buik etc moet komen want dan krijs ik het uit. dat heb ik ook uitgelegt dat ik verschrikkelijke pijn had.
maar ze willen eerst weten dat het niet uit mijn bloed komt..want heb nu ook nog bacteriele infectie zitten. jaja ik zit lekker in de medische wereld momenteel.

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:53

valine schreef:
Iig,veel succes met het aankomen,want dat gaat helaas niet zo makkelijk als afvallen.

nou :+ dat is dus niet voor iedereen waar, maar goed.
ts ik hoop dat ze snel wat vinden want dat is echt niet prettig.
het kan ook iets van vitaminen of zo tekort zijn. het kab zoveel zijn. maar daar heb je niks aan
succes bij de dokter ;)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:55

Is het misschien een optie om naast je gewone maaltijden 'extra' calorieen binnen te krijgen door voedingsupplementen?
een kennis van mij heeft dit ook gedaan oa met de shakes van herbalife om aan te komen ipv af te vallen

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 16:59

het kan ook zijn dat je juist door minder te gaan bewegen af valt.
ik heb een periode gehad van 3 maand waarin ik gigantisch veel gesport heb, en in die periode ben ik toch bijna 10 kilo aangekomen.
mijn ervaring is dat als je meer gaat doen, je vaak ook meer gaat eten.
ik weet niet wat je op een dag doet?
ben je bezig met dingen, ga je ergens heen, ben je binnen of ben je buiten?

verder moet je eigenlijk ook vooral eten waar je zin in hebt....
maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan...

overigens kan je maag ook geirriteerd raken doordat je te weinig eet, daardoor ga je minder eten, daardoor raakt je maag meer geirriteerd, enz. enz.