met jou is niks mis. koop een leuk omslag rokje voor op het strand, of idd zo'n lange zwembroek, als je je daarion beter voelt!!! of heb er gewoon lekker schijt aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan je aanraden om te gaan joggen, je voelt je er gegarandeerd beter door, je gaat je fitter voelen en automatisch jezelf ook meer appreciëren
Ik heb ook zware bovenbenen en een kont en ook ik heb wel last van die vervelende putjes erin maar ik voel mezelf daarom niet minder mooi
Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik voor de spiegel sta en denk bweek...Maar dan probeer ik mezelf op te peppen door een blokje rond te gaan lopen
Een man heeft liever wat 'pak' aan een vrouw en mijn mening is dat een vrouw een kont hoort te hebben!

Maak je niet druk, niemand past in het ideal beeld
En geloof me, Als een jonge je echt leuk vind dat maakt het hem allemaal niks uit. al staat je kop achterstevoren op je romp,

Tuurlijk zeggen ze wel: wat zie je er gezond uit! (want met 45 kilo zie je dat dus niet echt
) of ben je wat aangekomen? maar dat is nooit beledigend bedoeld want het kwam van lieve mensen 

) staan je waarschijnlijk prima. En de rokjes die jou straks goed blijken te staan, kan ook lang niet iedereen hebben.. want iedereen heeft bepaalde dingen die wel of niet goed passen bij zijn of haar figuur/vormen. We zijn allemaal op zoek naar iets wat ons goed staat, niet dan.. en wat de een kan hebben staat de ander weer niet. 
Net zoals ik tegen Oreo zeg dat is het eigenlijk en mijn kont mag wel wat spekkig blijven. Anders zakt elke broek weer af 

Als ik er achter ben wat het was laat ik het wel even weten. Allemaal bedankt voor de reactie en van een hoop mensen heeft het me nu wel opgevrolijkt! Citaat:Lima mambo: Ik ben ook zeker niet lui ofzo. Wil er ook zeker wat aan doen maar dat is altijd lastig tenminste voor mij om te gaan in me eentje en die discipline op te brengen.
had ik totaal niet verwacht!

) die is imo geen jongen waar je uberhaupt iets mee moet beginnen.
*

. Het zijn eerder kraters waar ik van spreek
. Heb ook nog eens wat cellulitis erbij, maar dat is gelukkig niet zo erg.
. Niet verkeerd opnemen hoor, maar geloof me, een wat dikkere kont is het echt niet waard om je druk om te maken, want er is eigenlijk helemaal niets mis mee.