Steeds onzekerder over mijn lichaam.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Steeds onzekerder over mijn lichaam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:36

Komt dus door je ex die je op dingen heeft gewezen omdat ie waarschijnlijk zelf onzeker was.... beh echt een hekel aan zulke mensen!!

met jou is niks mis. koop een leuk omslag rokje voor op het strand, of idd zo'n lange zwembroek, als je je daarion beter voelt!!! of heb er gewoon lekker schijt aan :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:40

Gezien jouw profiel foto's mag ik zelf wel eens onzeker gaan worden als jij een grote kont heb, wat heb ik dan.

De meeste mensen hebben sinasappelhuid, zelfs topmodelen en als je wat aan je figuur wilt doen met name je benen rest maar een ding en dat is iid hardlopen maar verwacht niet gelijk resultaat voor die ene 1cm minder omvang moet je ruim 6 weken rennen 3x in de week ong 20 min

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:44

1.79 en 60 kg?!?!?! Wat is het probleem? Ik heb je profiel gecheckt en ik zie écht niks wat zulke onzekerheid kan verklaren. Je ziet er hardstikke goed uit! Iets meer beweging is natuurlijk nooit verkeerd maar in jouw geval lijkt het me niet noodzakelijk om af te vallen of wat dan ook. Je bent wie je bent en jij bent mooi hoor!

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:55

Je moest eens weten hoeveel mannen er houden van wat steverige vrouwen en wat meer kont.
Zelf ben ik vrij dun, en echt niet elke man houd daar van hoor (gelukkig maar).
En kijk eens om je heen, hoeveel perfecte mensen zijn er nu eigenlijk????
Je bent wie je bent en dat hebben mensen maar te accepteren.

anoushka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:30

buik heb ik nooit echt ereg gevonden, is niet heel ereg geweest, heb er nu geen problemen mee, het ergen is dat ik wel gezond eet en heel veel sport, valt dus niet veel te veranderen bij mij, boven benen weet ik dat het het meest spier is, mn zus heeft het ook gehad bij de heupen, zelf toen ze echt du was was het niet helemaal weg, tzit dus een beetje in de familie ook al ze wel slank zijn. als ik 60kg zou wegen zou ik het accepteren, denk niet dat ik echt veel lichter zou kunnen worden

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:00

Kijk uit dat je zelf geen probleem creeert! Als ik naar je foto's kijk zie ik een hele mooie meid met een leuke PRE.
Echt helemaal niets mis mee.

Maar kijk wel uit dat je geen eetprobleem creeert. Hoe kan het zijn dat je in zo'n korte tijd zoveel aangekomen bent? Is voedsel/eten een andere rol gaan spelen?

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:04

ik denk idd dat je zelf problemen creeert ...

misschien heel banketstaaf*g dit, maar kan het zijn dat je gewoon aandacht wilt .........

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:14

Meid, ook al zullen niet alle kerels dat in het openbaar melden maar de meesten vallen toch wel op een goed gevuld kontje hoor en niet zo n graatmagere spijker zonder houvast.
Vooral de mannen met al iets meer ‘ervaring’ weten te beamen dat het als bedpartner sowieso heel fijn is als de dame in kwestie een beetje vlees over haar botten heen heeft. Dan doet het niet zo n pijn bij de man bij het stoten!

Ten tweede: ik zie echt niet waar jij je voor moet schamen aan je profielfoto’s! Maar goed, dat is je eigen gevoel en dat valt niet zomaar uit je hoofd te praten, vooral niet als jij jezelf nog al dat negatieve aan praat ook joh!

Wat betreft kleding moet je proberen om het accent juist te leggen om de delen van je lichaam die jij zelf juist wel mooi vindt. Je zegt zelf je bovenkant? Nou lekker mooi topje regelen dus!
Verder vind ik je wel mooier eruit zien met je blonde haar dan met je donkere haar, of je moet even andere make up oid gaan proberen. het donkere haar maakt je wat afstandelijk, je hebt een minder ‘open’ gezicht. Met het blonde kom je wat zachter en wat makkelijker te bereiken over.

Hey lekker schijt hebben aan die hele wereld en lekker lol trappen. Als je dat uitstraalt, zal geen kerel meer op die putjes letten hoor maar wel al die andere prachtige dingen aan jou zien!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:18

Munnie, je bent een mooie meid en je bent jong, je hoeft je echt niet te schamen of onzeker te voelen over die bovenbenen of kont :) Ik kan je aanraden om te gaan joggen, je voelt je er gegarandeerd beter door, je gaat je fitter voelen en automatisch jezelf ook meer appreciëren :j

Ik heb zelf maatje 38-40 en ben de laatste jaren ook bijgekomen.Vroeger woog ik rond de 55kg, nu 65kg :) Ik heb ook zware bovenbenen en een kont en ook ik heb wel last van die vervelende putjes erin maar ik voel mezelf daarom niet minder mooi :) Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik voor de spiegel sta en denk bweek...Maar dan probeer ik mezelf op te peppen door een blokje rond te gaan lopen :j
Ondertussen ben ik al een week ziek, 5 kg afgevallen en voel ik me beroerd...Mijn kont is aan het verdwijnen en mijn buik wordt alsmaar platter en quess what? Ik haat het!!

Enneuh...Die mannen willen echt geen plank hebben ;) Een man heeft liever wat 'pak' aan een vrouw en mijn mening is dat een vrouw een kont hoort te hebben! :j
Om JLO even als voorbeeld aan te halen, zij heeft zware bovenbenen, een serieuze kont en cellulitis én wordt begeerd door héél wat mannen dus meiss, probeer gelukkig te zijn met jezelf! :(:)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 22:48

Ik kwam net een foto tegen van in bikini toen waren mijn benen ook al iets dikker. Totaal niet storend hier. Zal even vragen of iemand van de week een foto maakt van nu. (hier ook niet echt in verhouding inmiddels is me bovenlichaam wel vrouwelijker geworden)
Afbeelding

Zal of nu even verder reactie geven anders morgen.
Laatst bijgewerkt door Munnie op 21-04-09 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:53

:(:) Maak je niet druk, niemand past in het ideal beeld :(:)

Ik ben ook niet slank (inmiddels maatje 38, maar had eerst 42) Mijn neuk teugels zijn zeer aanwezig, Heb donker haar, en dat zie je dus ook een beetje op mijn armen en buik. Ik kan me er heel erg druk om maken maar dat werkt niet :(:) En geloof me, Als een jonge je echt leuk vind dat maakt het hem allemaal niks uit. al staat je kop achterstevoren op je romp, :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:57

Ik vind je op die foto eerder te dun, denk dat je nu echt mooier bent! je moet misschien ook nog even aan je nieuwe ik wennen :)

Ik ben van 45 kilo naar 63 kilo gegaan! Door ziekte helaas (veel op bed liggen met zware prednisolon en antibiotica). Maar goed: vet zit er nu.
Ik ben wie ik ben, en mensen reageren helemaal niet anders op mij omdat ik nog steeds mezelf ben :) Tuurlijk zeggen ze wel: wat zie je er gezond uit! (want met 45 kilo zie je dat dus niet echt :P) of ben je wat aangekomen? maar dat is nooit beledigend bedoeld want het kwam van lieve mensen :)

Maar: ik ben vandaag naar de sportschool gegaan want alleen door gezond te eten (deed ik al) word het niet strakker :P
Ik ga niet piepen over mijn vetrol en dat ik in geen enkele zomerbroek meer pas: maar ik doe er nu echt waat aan! :)

Mijn vriend vind mij juist sexy nu! meer vrouwelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 00:21

Ach meid, het is natuurlijk een vreselijk cliché, maar niemand is perfect! Iedereen heeft iets wat ze minder vinden... maar ook iedereen heeft iets moois! Benadruk dus juist de dingen waar je WEL trots op bent en waar je je zeker van voelt (en ik weet zeker dat je genoeg hebt om hartstikke trots op te zijn, als ik je profielfoto's eens bekijk!) en als je je er niet lekker bij voelt je bovenbenen of achterkant te showen, pas je daar ook gewoon toch weer je kleding op aan? Ik heb zelf ook gewoon zo'n boardshort om in te zwemmen (deze: http://www.sunandski.com/v/vspfiles/pho ... 493-2T.jpg maar dan in het zwart), speciaal voor vrouwen. Dan mag iedereen je mooie 'bovenkant' zien en hoef je je helemaal niet onzeker te voelen over je achterwerk of je benen, want je hebt geen gewoon minibikinibroekje aan. Ik loop iig sinds ik zo'n short heb gevonden 100x minder onzeker op het strand of bij het zwemmen.

En ik weet zeker dat er ook wel rokjes zijn die je goed staan.. je moet ze gewoon vinden. Van die fladderrokjes (weet niet hoe je dat noemt :D ) staan je waarschijnlijk prima. En de rokjes die jou straks goed blijken te staan, kan ook lang niet iedereen hebben.. want iedereen heeft bepaalde dingen die wel of niet goed passen bij zijn of haar figuur/vormen. We zijn allemaal op zoek naar iets wat ons goed staat, niet dan.. en wat de een kan hebben staat de ander weer niet.

Bijna allemaal hebben we wel iets te 'klagen', de een heeft een stel lovehandles waar ze zich onzeker over voelt in dat leuke shirtje, de ander vindt dat ze een buikje heeft en loopt eigenlijk niet graag in bikini, de ander had juist graag wat meer kont gewilt zodat die ene spijkerbroek beter zou vallen, en een ander klaagt weer over haar cupmaat. Sommige mensen zouden een waslijst punten kunnen opschrijven over dingen die zich niet aan hunzelf bevallen.. (terwijl het grootste gedeelte daarvan meer in hun hoofd zit, anderen zien dat niet eens aan je joh!)

maar veel gelukkiger ben je als je gewoon accepteert dat perfectie niet bestaat en opzoek gaat naar je mooie kanten en je daarop focust.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 00:36

Lima mambo: Ik ben ook zeker niet lui ofzo. Wil er ook zeker wat aan doen maar dat is altijd lastig tenminste voor mij om te gaan in me eentje en die discipline op te brengen.

Pittbullgup: Ik ken van 34 nu naar 36-38 gegaan. En dat negerinnen figuur heb ik dus ook wel alleen die hebben meestal een F cup en dat heb ik dus niet :D

Joyce: Dat had ik dus ook of je zag mijn bilnaad, ik heb nu wel een merk die bij mij goed zitten dat zijn st. Olivers Q nogwa en Nundie ofzo wil het wel even nakijken?

Vivalavida: Ja daarvoor eigenlijk nooit aan gedacht maar in die 2jaar dat we wat hadden heeft die dat nooit gezegd pas op het laatst daarna liep het ook niet meer lekker en heb ik het uitgemaakt. We waren aan het douchen en toen kwam het er echt bot uit. “Jij hebt cellulitis ziet er niet uit en je hebt niet eens kinderen gehad!” oke dank je.

Tita: Ik ben laatst met een vriend van mij die leert voor fitness instructeur wezen rennen maar heb helemaal geen conditie waardoor ik het dus niet volhoud om echt te rennen zonder te stoppen. Dan stop ik hoewel ik eigenlijk nog verder door kan lopen.

Oreo: Ik weet ook wel dat in niet lelijk ben ofzo de meeste jongens zitten wel achter mij aan. Ben ook niet te dik maar wil gewoon die cellulitis kwijt en je dus de spieren ziet op mijn benen in plaats van het vet laagje wat eroverheen zit.

Kaspar: Inderdaad gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde wil! Maar ben ook wel blij met me kont alleen die cellulitis :D Net zoals ik tegen Oreo zeg dat is het eigenlijk en mijn kont mag wel wat spekkig blijven. Anders zakt elke broek weer af :P

Anoushka: Oke ja dan is het ook lastig. Ik eet ook wel gezond denk ik alleen ja echt sporten nee dat kan ik niet zeggen. Loop veel en rij wel geregeld paard maar daar red je het dan niet mee.

Myca: Dank je voor het compliment in ieder geval. Maar ik ben niet van plan me eigen uit te gaan hongeren! Ik weet niet precies wat er is gebeurd denk de hormonen misschien maar verder zijn me ouders uit mekaar maar dat was nadat ik zoveel aan ben gekomen volgens mij.

Jarco: Dit vind ik niet echt een gepaste reactie. Ik hoef echt geen aandacht! Als ik over straat loop dan fluit menig man wel en heb liever geen aandacht dan teveel verder heb ik een leuke vrienden groep waar ik veel mee kan praten alleen ga ik over het algemeen met de jongens om dus daar praat je niet over dit soort dingen. En aangezien hier het merendeel vrouw is wou ik hier graag een beetje steun zoeken. Dus laat mij alsjeblieft hier mijn verhaal doen wat niemand die mij kent achter mij zoekt wil ik hier graag vertellen. Ik lucht graag mijn hart en vind het fijn dat mensen die mij niet kennen mij toch op willen beuren. Dit voelt goed!

Imago: Geweldige opmerking doet minder pijn met stoten! Hier kan ik wel om lachen maar zal best wel kunnen kloppen nu ik erover denk botten zijn best hard :D
Blond vond ik zelf ook altijd wel heel mooi maar jammer genoeg is dat niet mijn eigen kleur en ging mijn haar er heel er van kapot. Heb nu na een paar jaar eindelijk de dode stukken eruit maar ons mam werd snel grijs dus dan gaan we zeker weer een keer naar blond.
Verder trap ik ook zeker lol ik ga elk weekend stappen en heb veel plezier met mijn vrienden. Zolang ik mijn kleren aanhoud schaam ik me nergens voor. Behalve stomme ondoordachte zatte acties :P

Moonwalker: Kwam het er bij jou wel op de goede plaatsen bij? Die vriend van mij zegt dat dus ook ga dan wat doen dan voel je je ook veel beter. Zal die ook wel gelijk in hebben maar toch moeilijk. Vooral omdat ik eerst die conditie op moet bouwen.
Wij hebben in ons nieuwe huis dus geen spiegels meer waar ik me kont zie. Maar af en toe kijk ik naar me eigen en dan zie ik die kop van me en dan denk ik echt GVD wat zie ik er uit. Die dagen ken ik wel vooral omdat ik stiekem mezelf ook wel helemaal niet zo knap vind denk ik. Maar daarom zijn jongens weer best goed voor je ego.
Verder heb ik ooit een meesterlijke opmerking gehoord. Die jongen viel over het algemeen wel op dikke vrouwen. (sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen nu) en die zei als je een keer stoot drilt het heerlijk door geweldig en lang niet zo vermoeiend. Maar JLO je hebt inderdaad gelijk.

Malih: Gelukkig heb ik niet echt fiets teugel (wij zeggen altijd love handles) ja er komt altijd wel een hobbeltje tevoorschijn denk ik dan. Maar je gaat dan zeker wel de goede kant op van 42 naar 38! Maar inderdaad als je juiste tegen komt zal die je wel op elke deel van je lichaam accepteren maar dan heb je nog de niet perfecte waar je een nachtje mee doorbrengd.

Welshcobfan: Ik ben inmiddels wel een stuk aangekomen hoor op me boven lijf hier had ik denk ik nog mijn A of B cup nu een C hier ben ik nog echt een spriet en staken mijn heupbotten volgens mij ook nog ruim 5cm uit. Nee nu heb ik wel een vrouwelijk figuur en vast het juiste gewicht maar dit is een voorbeeldje dat ik toen dus veel lichter was en ook al beetje mijn probleem op me billen bovenbenen had.
Waar ik nu woon zit gewoon een sportschool aan de overkant van de straat dus als ik moet eerst weer even werk zoeken en dan toch maar eens informeren wat het daar kost. Spinning is schijnt super zei die vriend van mij. Lijkt me ook erg om zolang op bed hebben moeten liggen en nu flink aan het werk moeten om weer op gewicht te komen. Succes in iedergeval!

Ik wou nog eigenlijk wat erbij plakken als algemene informatie ofzo maar ik weet het echt niet meer naar heel dat verhaal te hebben getypt :D Als ik er achter ben wat het was laat ik het wel even weten. Allemaal bedankt voor de reactie en van een hoop mensen heeft het me nu wel opgevrolijkt!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 00:48

Citaat:
Lima mambo: Ik ben ook zeker niet lui ofzo. Wil er ook zeker wat aan doen maar dat is altijd lastig tenminste voor mij om te gaan in me eentje en die discipline op te brengen.

als je de discipline niet hebt, valt je onzekerheid ook wel mee

je hebt maatje 36-38.. kom op nou.. waar heb je het in godsnaam over..

heb echt het idee dat dit een soort topic is om jezelf ff op te hemelen.. kijk mij nou met mijn slanke lijf.. sorry hoor maar zo komt het wel op me over.. :+

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 00:59

Wildwings: Die zwemshort die jij hebt vind ik ook wel leuk maar dan in het bruin heb een bruine bikini gekocht. Had eigenlijk een kei mooie gezien met beetje mint kleur met fel blauw maar daar viel me kont echt uit was bijna een string bikini.
Ik heb trouwens 2 van die leuke rokjes maar eigenlijk net tekort omdat ik nogal lang ben dus als het maar een beetje waait zie je mijn kont dus ha ha ha! Ik zie dat wel vaak wat mij kei goed staat staat me zus totaal niet meer een mannen figuur net als Pink.
Ik moet wel zeggen dat ik mensen ken die niks te klagen hebben zover ik weet dan moet ik wel zeggen dat bijna alle meiden waar ik close mee ben leuke knappe meidjes zijn. Maar stiekem zou iedereen wat hebben. Als ik mensen dit vertel geloven ze het ook niet dat ik zo onzeker over dit ben.

Ik weet trouwens weer iets wat ik wou melden. Waar ik ga stappen is een stukje weg van waar ik woon en ik woon hier net dus ken ook niemand hier eigenlijk dus blijf ik altijd bij een vriend slapen die mij dus geregeld in me ondergoed ziet. (geen string maar z’n short) en heb dus even stom die vraag gesteld of hij mij lelijk vond op mijn kont boven benen en hij vond totaal van niet. Hij is ook die vriend die de sport opleiding doet. Dus hij zal er wel verstand van hebben. Voelt toch wel gerust stellend.

Limamambo: Ik vind het gewoon moeilijk om hier door de straten in me eentje te gaan hardlopen heb het wel gedaan maar dan ga ik niet tot het uiterste en ik heb een aandacht trekker! Er staat een duidelijke uitleg bij Jarco waarom.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:19

Ohw, laat idd maar even weten welke broeken jou goed zitten! Kan ik ook eens gaan kijken of dat wat voor mij is ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:59

munnie: ik vind de sportschool echt geweldig! :D had ik totaal niet verwacht!
Dus ik heb mij nu echt ingeschreven en ik ga braaf 2 keer per week even er lekker tegen aan! Heerlijk! :D

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 10:13

joyce2 schreef:
Ohw, laat idd maar even weten welke broeken jou goed zitten! Kan ik ook eens gaan kijken of dat wat voor mij is ;)

ja handig!!!

mij passen de broeken il dolce, garcia, dyanne, miss etam/promiss en cars altijd wel goed.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 14:58

Joyce: Ik heb even gekeken. De fijnste maar ook de duurste vind ik Nudie jeans co. Deze heb ik bij wo-men at work gekocht. Deze was €130,-
Dan heb ik een Levi's binnen in staat 479 booty flare fit. Heb ik hier in het dorp gekocht. Was volgens mij €100,-
En dan heb ik er nog een QS s. Olivers. Komt bij Jeans Center vandaan. Deze was volgens mij €80,-

Pitbullgup: Die merken ik heb geen idee maar hierboven staan ze en ja ik heb heeeel weinig broeken :D

Welshcofan: Vriendin van mij kan iemand mee nemen dus ga binnenkort eens met haar mee om te kijken of dat wat voor mij is een sportschool. En dan schrijf ik me hier in denk ik het is een kleine 100m lopen dus kan het ook nog even snel tussendoor. Maar fijn dat jij je hebt ingeschreven!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:26

Op een bepaald momen moet je er ook gewoon over geraken en verder gaan met je leven.
Mijn buik is erg plat, het zonnetje van mijn lichaam zeg maar, en helaas zit daar een gigantische kont onder, met bijhoordende striemen.

So what? Ja, ik heb een wat grotere kont in vergelijking met mijn lichaam. En echt niemand vind dat raar hoor. De volgende in de rij heeft dan weer te kleine borsten, en de volgende een buik te weigerd plat te worden.

Enne, een jongen die je afwijst of veroordeelt omdat je een wat grotere kont hebt (dat kan ik me echt niet voorstellen zelfs maargoed :+ ) die is imo geen jongen waar je uberhaupt iets mee moet beginnen.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 15:57

Bravespots: Bij mij is dit nu misschien net een maandje een probleem. Maar heb jij geen cellulitis maar groei strepen in plaats van.. Lijkt me ook niet prettig die heb ik gelukkig nergens.

Ik denk ook wel dat iedereen wat heeft en daarom vind ik het ook fijn dat mensen hier hun dingen vertellen.

Er zal ook wel geen jongen zijn die zegt ik vind jou maar niks want. Alleen ik hoor het vaak (voor de grap neem ik aan) en dan krijg je je twijfels als je ook weet dat er flinke cellulitis op zit.

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:08

Ik weet hoe je je voelt hoor.

Had volgens velen altijd het perfecte lijf,1.80m en 59 kilo,met lange benen,wat wil je nog meer..

Nou ook ík heb cellulitus en groeistrepen.. *en trek gewoon een bikini met klein broekje aan..ik heb nog nooit een vrouw gezien zónder cellulitus en striae , ook niet in nachtclubs ;) *
Ben de laatste tijd weer 5 kilo aangekomen en weeg nu 65,voel me er niet lekker mee.

Ik weet gewoon hoe het kom,ik was dom om teveel te gaan snoepen en ben door de drukte even gestopt met de sportschool.. dom :D

Kijk af en toe in de spiegel dat ik denk..meid wat heb jíj een heupen _O-

Dus ben gestopt met snoepen,drink gezond,en ga binnenkort weer naar de sportschool. :))

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:13

Groeistrepen , wat omschrijf je dat mooi zeg ;) . Het zijn eerder kraters waar ik van spreek :+ . Heb ook nog eens wat cellulitis erbij, maar dat is gelukkig niet zo erg.

Ik geef eerlijk toe dat ik meestal ook geen zin heb om me in een string te laten keuren op het strand. Niet dat ik er een zo'n probleem mee heb, maar iets om mee te showen is het nu ook niet.
Achja, ik doe een boardshort aan en klaar is kees, probleem opgelost.

Ik wil je maar zeggen dat de enige die van je lichaam een probleem maakt jezelf bent. Als jij vind dat je een mooi lichaam hebt zal niemand dat tegenspreken hoor ;) . Niet verkeerd opnemen hoor, maar geloof me, een wat dikkere kont is het echt niet waard om je druk om te maken, want er is eigenlijk helemaal niets mis mee.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:09

Mariska: Dan zit je dus een beetje met je figuur bij mij in de buurt denk ik.
Ik had voorheen ook altijd die kleine broekjes aan maar nu dus eentje met een groter broekje gekocht iets meer bedekt achter.
Maar wel blijven snoepen en niet sporten is geen super combi nee :D

Bravespots: Ha ha ha ja zo kan je het natuurlijk ook zeggen!
Ik ga van de week weer naar de winkel en schaf ook maar z'n ding aan. Ook heerlijk als het echt warm is lijkt mij.
Dank je voor de oppepper! Ik zal eraan denken.