Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb nu wel wat spierpijn mja, mijn voetjes zijn dan ook niet gewend aan zo'n voetbed. Ik heb last van overbelaste (ontstoken) peesplaten onder mijn voeten en moet dus ook altijd goeie schoenen hebben
) maar ontzettend last van m'n rug. Heb sowieso een zwakke rug, dus wil ook graag een keer een paar goede schoenen hebben, maar ze moeten geen bergen met geld kosten.
.
moonfish13 schreef:Ahum..
Vooral doen zo, je lichaam geeft toch niet voor niks aan dat je niet voldoende steun hebt van je schoenen?
Van pijnlijke voetzolen, zere knieen vermoeide rug, halve avond een zeer lijf.
Met goede schoenen, nergens last meer van.
ze zaten heerlijk en ik vond ze nog erg mooi en betaalbaar ook! 
)!
Geef mij maar mijn wandelschoenen, birkenstocks vind ik te ouderwets
) SuperLiesje schreef:Ik heb zelf net vrijdag birkenstock teenslippers gekochtheb nu wel wat spierpijn mja, mijn voetjes zijn dan ook niet gewend aan zo'n voetbed. Ik heb last van overbelaste (ontstoken) peesplaten onder mijn voeten en moet dus ook altijd goeie schoenen hebben
met een goed voetbed 
Welshcobfan schreef:Bij ons op het werk mogen zelf alleen maar schoenen met een plastic neus (ipv staal)!
Vind het ook vrij onhygienisch om open schoenen te hebben op plaatsen waar met eten word gewerkt.
Maar fijn dat je nieuwe ehh orthopedische slippers hebt![]()
(enne 1 troost: ze hebben tegenwoordig ook mooie wandelschoenenGeef mij maar mijn wandelschoenen, birkenstocks vind ik te ouderwets
)

WillemYntJee schreef:Daar heb je ook nog een goed punt Welshcobfan, geloof dat dat ook een van de redenen is dat wij dichte schoenen aan moeten.
'T maakt niet uit of je niet met je tenen in 't ijs gaat zitten vroeten, k zou het ook niet prettig vinden als een kok in een restaurant op zn badslippertjes mijn eten ging staan koken.
Staat daarover niet iets in HACCP of een van die andere regelboekjes?
kazary schreef:Wat zijn de sjiekere schoenen dan wandelschoenen?
Het mag best zoiets zijn als bergschoenen van helemaal leer, maar geen dingen van stof met leer met strepen en weet ik veel wat. Gewoon helemaal zwart leer. Liefst wel met enkelsteun. Bij welke merken kom je dan uit?