Ik dacht misschein speciale reden, want ik gebruik ook gewoon de ladyshave.
Soms nog scheermesje erbij en doe ook gewoon tegen de richting
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barbiietut schreef:Dat wou ik met mn epilady doen, maar vond het op mn benen al pijnlijk zat
ik kan hem echter nog geen minuut op mn been houden en ik heb een hoge pijngrens
bikinilijn doe ik zo in 1x, heerlijk zacht gevoel zo['n gladde bikinilijn *wel pas een uur na het epileren*
EINDELIJK (donkere zwarte haren en ook veel, heb ook littekens van het scheren gewoon
)
celticpony schreef:na het scheren, sudocreme erop. Kost bijna niets en sowieso handig voor van alles en nog wat.
jaren dikke ellende en sinds deze "gouden" tip van een vriendin, echt NOOIT meer last van stoppels, bultjes, itrritaties, etc. Het is het meest handig als je het na scheren erop smeert en een nacht laat intrekken.
Nickytje schreef:Ik scheer het ook nog gewoon. Ik gebruik wel zo'n vrouwenscheergel ook, dan is het minder geïrriteerd.
Met een epileerapparaat ga ik 'daarzo' echt niet aan de gang. Ik heb het ooit is uitgetest op mijn arm en ik
doorstond echt helse pijnen
Ik doe mijn bikinilijn er niet mee, te eng.
Maar mijn oksels wel. De eerste keer deed dat echt pijijijn, wilde eigenlijk ook niet mijn andere doen maar ander stond het zo raar, 1 vet gladde geëpileerde en 1 met stoppels geschoren.
Dus die andere ook gedaan en bijgehouden en nu doet het helemaal geen pijn meer.

Maar blijft lang weg en er blijven er ook steeds minder over, dat is ook wel prettig 
Mer1980 schreef:Ik doe aan IPL. definitief ontharen. is wel duur en duurt wat langer, maar straks kunnen de scheermesjes definitief de prullenbak in:
http://www.paramedischekliniek.nl/ontharen.php
.
..
Frouk schreef:Ben ik dan de enige die nooit last heeft van bultjes na het scheren? En ik scheer altijd stevig tegen de richting in. Als er wat meer zit begin ik met de ladyshave en werk de laatste restjes weg met een scheermesje en ja, juist tegen de richting inSmeer er niets op, en nooit last van bultjes
.
. En het is heel pijnlijk
mistid schreef:Frouk schreef:Ben ik dan de enige die nooit last heeft van bultjes na het scheren? En ik scheer altijd stevig tegen de richting in. Als er wat meer zit begin ik met de ladyshave en werk de laatste restjes weg met een scheermesje en ja, juist tegen de richting inSmeer er niets op, en nooit last van bultjes
Nou, na dit weekend nooit weer.
Alles zat onder het bloed. En het is heel pijnlijk