bikini-proof

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colandro

Re: bikini-proof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:19

Als je dagje buiten bent zoals met een dagje als vandaag kun je al een aardig voorkleurtje krijgen ;) als ik mn bandje van mn hempje/shirtje opzij doe zie ik al duidelijk kleurverschil.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:23

Ik begin het ook al een beetje te zien op mijn benen idd, het is jammer dat het hier nu zo bewolkt is, want het is best lekker om weer te zonnen :D

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:39

Ja toch ;) hier ook bewolkt :( miss klaart 't nog op vanmiddag :D

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:00

Pff hier nog iemand, ik ben niet dik ofzo maar de laatste tijd voel ik me echt flubberig :( Vooral bij mn buik & lovehendels. Hoe krijg ik dit weg voor de zomervakantie?

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:21

buikspieroefenigen he :P

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:26

Helpt dat ook voor de lovehendels? :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:50

Scrubben, met zelfbruiner smeren (zonnebank zou ik niet doen :o ), water drinken ipv cola!! en skeeleren of hardlopen! Dan drilt je vet er zo af :')

Ben nu zelf ook bezig met skeeleren, elke dag 20-30 minuten :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:06

Skeeleren lijkt me zo gaaf om te doen! Maar helaas kan ik het niet, ik was geloof ik 7 toen ik t voor het laatst deed en toen ging ik ook alleen maar op mijn plaat :')
Heel erg jammer, want het lijkt me echt heerlijk als je het kunt en ik geloof ook dat t heel goed voor je is. Eigenlijk zou ik een soort skeelerles voor dummies in de buurt moeten vinden :P

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:02

Ghehe,, Uhh dat weet ik niet voor de lovehendels ff googlele misschien ;)

Hmm met zelfbruiner geen leuke ervaring, had goed gescrubt alles gedaan zoals dr op stond maar alsnog vlekken :( Gelukkig had ik eerst alleen klein stukje uitgeprobeerd.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:42

Zwemmen helpt ook goed. Ik ga 2 keer in de week 2 uur baantjes trekken. Buikje word minder, armen en benen worden sterker en strakker, je krijgt er een atletisch lichaam van. Door de beweging en weerstand van het water word je huid gemasseerd wat weer goed is voor de doorbloeding en dus cellulitus vermindert.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:52

1,5 jaar lang regelmatig zware antibiotica slikken en daardoor minder bewegen heeft bij mij ook aardig wat kilo's op mijn heup gegeven :+
Omdat mijn gezondheid nu een stuk stabieler is ga ik a.s dinsdag voor het eerst naar de sportschool!

(ik heb eind mei een bruiloft en ik heb al een hip jurkje gekocht, maar met lovehandles staat het toch minder hip :+ Plan b: de correctieslip hahahha).
Dus laat de zomer nog maar heeeeel even wachten! Alhoewel ik wel zo in de bikini loop nu. Maakt mij niets uit :)
Maar het is vooral dat broeken en shirtjes niet meer passen en ik geen zin heb om nieuwe te kopen :P

Scrubben mag ik helaas niet, eczeem helaas...

Mas: bij ons hebben ze dat wel, dus ik denk dat ik mij nog opgeef voor skeeleren voor kneuzen! :D

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 08:39

hier idd ook een buikje & lovehandles, en daarnaast heb ik veel vet op m'n billen/bovenbenen :\
dus ga ook proberen te sporten. minderen met snoepen valt echt tegen zeg. Is ook echt een gewoonte geworden hier.... eigelijk moet er gewoon 5 tot 7 kilo af :o weet niet of dat lukt in 3 maanden :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:04

Welshcobfan schreef:
Mas: bij ons hebben ze dat wel, dus ik denk dat ik mij nog opgeef voor skeeleren voor kneuzen! :D

Hihi, dus zoiets bestaat echt? :D

Wat gaaf, ik ga eens op zoek of wij ook zoiets hebben in de buurt, lijkt me zo heerlijk om te kunnen skeeleren,
maar ik schaam me simpelweg teveel om nu in het openbaar op skeelers gezien te worden :o Ik ga echt bij elke
lantarenpaal op mijn gezicht #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:35

Zonnebloem schreef:
ik weet dat het niet gezond is, maar ik sla al een paar weken mijn ontbijt en lunch over, als ik het echt niet meer trek eet ik een pakje sultana en dat werkt prima, mijn broeken gaan al een stuk makkelijker dicht!!! :o

En als je weer gewoon gaat eten, komen al die kilo's er 2x zo hard aan. :)

Gewoon meer water drinken, minder (vet) eten, fruit eten als je honger hebt (zin in chocola/chips/..) enz. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:36

Amandaa_Ted schreef:
Ik zit nu elke ochtend en avond 5min buikspier oefeningen te doen.. probeer het weer op te bouwen :)!
Misschien is hardlopen iets??

En van die bruinings cremè? of lekker onder de zonnenbank :)

Wij hebben er thuis eentje dus ik ga zelf proberen om de avond 20 min er onder te liggen :D

Elke dag buikspier oefeningen zou ik niet doen.. Want je spieren hebben ook rust nodig. :+
En ik doe het om de dag omdat mijn buik het anders begeeft haha :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:56

Mas schreef:
Welshcobfan schreef:

Hihi, dus zoiets bestaat echt? :D

Wat gaaf, ik ga eens op zoek of wij ook zoiets hebben in de buurt, lijkt me zo heerlijk om te kunnen skeeleren,
maar ik schaam me simpelweg teveel om nu in het openbaar op skeelers gezien te worden :o Ik ga echt bij elke
lantarenpaal op mijn gezicht #)

De ijsbaan is gesmolten, dus is dat een ideaal skeelerbaan! :) In 6 lessen krijg je de basistechnieken onder de knie en als het goed weer is ga je door het natuurgebied skeeleren :P
Wel moet ik nog achter een valhelm aan := Want ze willen geen risico's nemen :P

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:03

Ik heb wel wat tips, sorry voor de dubbele info als ze al gegeven zijn door andere bokkers. :D

Lange stukken snelwandelen (hardlopen is toch niet vol te houden, en snelwandelen is minstens net zo goed.)

Suiker zoveel mogelijk bannen. Noten eten! Is goed voor je huid maar wel met mate want ze zetten wel aan.

En goed je bovenbenen schrubben tegen de cellulitus.

Verder heeeeeeeeel veel thee drinken. :P En veel groenten/fruit en magere Yoghurt of kwark (ook weer goed voor je huid).

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:53

Ik ga nu beginnen met 1 x in de week zwemmen, en denk elke avond buikspieren doen. Moet lukken toch?

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:31

Als je er zelf achter staat gaat het je zeker lukken ;)

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:31

enne toch zin in snoep of weet ik veel neem dan een stuk lekker fruit :P

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:18

Hét eeuwige probleem :Y)

Nu de zomer er aankomt ben ik ook aan het sporten geslagen 8-) . Ik ga sowiso het hele jaar door geregeld een grote wandeling (2-3uur) met de hond maken en ik heb een job waarbij ik de hele dag in de weer ben en vaak lasten moet tillen dus genoeg beweging :+ .

Nu ben ik begonnen met 4x/week te gaan joggen, rustig aan minuut lopen en dan minuut stappen en steeds grotere toeren of steeds langer lopen en minder stappen.Ook de zonnenbank is nu 3x/week gereserveerd voor mij :D
Ik bruin nu wel makkelijk en nu na de 5de keer zie ik al heel goed reslutaat, juist mijn benen (eeuwige niet-bruin-wordende-zone :+ ) willen niet echt meewerken. En ohja Skeeleren zoals al vaak gezegt is écht goed voor die (boven)benen en billen :j Dat wil ik binnenkort ook afwisselen met m'n joggen :D

Naast het sporten natuurlijk gezond eten, veel fruit en groenten, smorgens fruitsap en overdag water :j

Succes :D