als ik mn bandje van mn hempje/shirtje opzij doe zie ik al duidelijk kleurverschil. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als ik mn bandje van mn hempje/shirtje opzij doe zie ik al duidelijk kleurverschil.
hier ook bewolkt
miss klaart 't nog op vanmiddag
Vooral bij mn buik & lovehendels. Hoe krijg ik dit weg voor de zomervakantie?

Gelukkig had ik eerst alleen klein stukje uitgeprobeerd. 
Plan b: de correctieslip hahahha).

Welshcobfan schreef:Mas: bij ons hebben ze dat wel, dus ik denk dat ik mij nog opgeef voor skeeleren voor kneuzen!

Ik ga echt bij elke
Zonnebloem schreef:ik weet dat het niet gezond is, maar ik sla al een paar weken mijn ontbijt en lunch over, als ik het echt niet meer trek eet ik een pakje sultana en dat werkt prima, mijn broeken gaan al een stuk makkelijker dicht!!!

Amandaa_Ted schreef:Ik zit nu elke ochtend en avond 5min buikspier oefeningen te doen.. probeer het weer op te bouwen!
Misschien is hardlopen iets??
En van die bruinings cremè? of lekker onder de zonnenbank
Wij hebben er thuis eentje dus ik ga zelf proberen om de avond 20 min er onder te liggen

Mas schreef:Welshcobfan schreef:Mas: bij ons hebben ze dat wel, dus ik denk dat ik mij nog opgeef voor skeeleren voor kneuzen!
Hihi, dus zoiets bestaat echt?
Wat gaaf, ik ga eens op zoek of wij ook zoiets hebben in de buurt, lijkt me zo heerlijk om te kunnen skeeleren,
maar ik schaam me simpelweg teveel om nu in het openbaar op skeelers gezien te wordenIk ga echt bij elke
lantarenpaal op mijn gezicht
In 6 lessen krijg je de basistechnieken onder de knie en als het goed weer is ga je door het natuurgebied skeeleren 
Want ze willen geen risico's nemen

En veel groenten/fruit en magere Yoghurt of kwark (ook weer goed voor je huid).
. Ik ga sowiso het hele jaar door geregeld een grote wandeling (2-3uur) met de hond maken en ik heb een job waarbij ik de hele dag in de weer ben en vaak lasten moet tillen dus genoeg beweging
.
) willen niet echt meewerken. En ohja Skeeleren zoals al vaak gezegt is écht goed voor die (boven)benen en billen
Dat wil ik binnenkort ook afwisselen met m'n joggen