Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dat kan zeker veranderd zijn nu!
gebruikte het zelf ook altijd totdat het niet genoeg meer hielp en kreeg ik Xyzal, ook zoiets alleen dan net andere concentratie oid. Colandro schreef:Allergie centrum in Utrecht, volgens mij kreeg je een druppeltje vloeistof op je huid en werd doorgeprikt met een naaldje.
Na een zoveel (weet niet meer hoeveel) minuten konden ze zien of je een allergiese reactie had. Volgens mij testen ze een aantal verschillende dingen.
Succes iedergeval. (weet trouwens niet of iemand dit heeft gezegt heb niet alle reacties doorgelezen)

Niet alleen niesbuien, maar ook ontstoken ogen en verminderd gehoor doordat er constant slijm in m'n holtes zit. Ik heb inmiddels een kleine huisapotheek opgebouwd; Aeriustabletten, oogdruppels, neusspray en Ventalin voor de benauwdheid. Sleur m'n medicijnen ook braaf overal mee naartoe, want ik word genadeloos afgestraft als ik ze vergeet
En ik loop hele dagen buiten met een zonnebril en mensen zich maar afvragen waarom ik om 8.00 's ochtends, als de eerste zonnestralen zich nét laten zien, al met m'n zonnebril op loop 
ik kreeg een soort plakband met nummertjes op m'n arm. naast elk cijfertje kwam een druppeltje en in elk druppeltje prikten ze een gaatje. bij sommig prikjes voelde je niks maar bij andere wel
ben gelukkig nergens allergies voor