Nee maar sprinten moet je zien als krachttraining, dus dikke spieren, en duurlopen, waar de meesten hier naartoe willen trainen, krijg je wel slanke spieren van zegmaar.
Miemserik
Geplaatst: 06-04-09 22:23
Ik ben sinds donderdag weer aan het hardlopen vandaag al 4 minuten achter elkaar gelopen... voel mijn benen nu wel
Ik kan helaas niet hardlopen vanwege slechte enkels... Wilde wel graag gaan fietsen van de week, maar mijn fiets is stuk en ik heb kredietcrisis...
Die beenspieroefening ga ik wel proberen, Mischien kan ik mijn huisgenootjes overhalen om mee te doen, kunnen we lachen! Ook nog goed voor je buikspieren!
Je hebt zeker wel oefeningen om bepaalde gebieden te verstevingen hoor (Dus dat het vet daar word omgezet in spieren, en dus ook slanker kunnen worden )
Met krachttraining verlies je geen vet je wint alleen spieren. Spieren gebruiken trouwens ook in rust meer energie dan vetweefsel waardoor je als je meer spieren hebt vanzelf ook meer energie verbruikt en soms val je alleen daardoor al af. Maar als je echt vet wilt verliezen moet je duurtraining (cardio) doen. Je kan dan helaas niet beinvloeden waar het vet verdwijnt. Ik denk trouwens dat de meeste paardrijders al redelijk sterke spieren hebben aan de binnenkant van hun dijen. Ga na een lange rust pauze maar weer een rijden. Doet precies daar pijn
Anoniem
Geplaatst: 07-04-09 15:58
marcha1987 schreef:
En die zijn???
Nou ik heb ze ergens in een boekje zien staan .. Maar welke dat was
Anoniem
Geplaatst: 07-04-09 16:57
[gast1122] schreef:
marcha1987 schreef:
En die zijn???
Nou ik heb ze ergens in een boekje zien staan .. Maar welke dat was
Cosmogirl staan toch van die oefeningen in?
Ik denk dat als je gaat sporten je afvalt/spieren krijgt, en je benen vanzelf slankerworden..