Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

19LindA83 schreef:Eigenlijk heb je je keuze al gemaakt..... je wil hoe dan ook blond!!! Ik denk dat het je best zal staan... Je kunt je even goed laten informeren bij de kapper, en even zorgen dat je een pot haarmasker in huis hebt...je haar krijgt van blonderen wel een optater!
Ik wacht op foto's van jou met blond haar!!!!
Cinnepin schreef:van donker naar licht verven gaat over t algemeen niet! Dan krijg je oranje of groen en al dat soort carnavals kleuren!

..

Werd een stuk mooier toen ik zelf maar met een pakje verf van de etos aan de slag ben gegaan. Doe het voortaan dus mooi zelf... scheelt weer een bak met geld.
Die uitgroei die je snel krijgt ziet er niet uit en blond lijkt al heel snel nep als het niet van jezelf is. Ik zou gewoon heel veel highlights in je haar laten zetten.. Dat lijkt veel natuurlijker en je hebt geen last van die nare uitgroei. M_R schreef:Je hebt ook blonde verf.. hoeft dus niet perse door blonderen.
Ik zou het ook wel willen maar vind het zo lelijk als die uitgroei komt of je heel blond haar hebt en nog gewoon dondere wenkbrauwen
ik ben elke zomer blond, elke winter bruin, ik heb nu gewoon weer me eigen haarkleur, enig idee hoe vervelend bijwerken is? heel erg vervelend, uitgroei van blond naar bruin vind ik ook niet mooi om te zien. en nadat je je haar geverfd heb krijg je het zelden in je oorspronkelijke kleur terug, goed nadenken dus!