vooral in de pubertijd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vooral in de pubertijd! Citaat:Ben constant bezig met wat andere wel niet van mij zouden denken
nee, als ze willen kijken kijken ze (streelt toch je ego) en als ze niet willen kijken kijken ze niet.. 
MARILYN_ schreef:En waarom zie ik dan nooit iemand met striae rondlopen in het zwembad? Maar blijkbaar maak ik me weer druk om niks. Na hoe zo'n lange tijd vervaagt het ongeveer? En als ik nou niet meer aankom word het dan ook niet erger?
Pff.. accepteren kan ik het sowieso niet.. zit hier gewoon te janken achter mijn computer

alleen die skinny modellen waarschijnlijk niet maar krijgen het wel zodra ze zwanger zijn omdat de huid dan zo erg uitrekt. lifaya schreef:Idd... geen drama van maken, iedereen krijgt/heeft hetalleen die skinny modellen waarschijnlijk niet maar krijgen het wel zodra ze zwanger zijn omdat de huid dan zo erg uitrekt.
Niet ieder model was in het begin zo slank haha en zelfs slanke vrouwen kunnen het krijgen 
(of geen navel
)
op mijn bovenbeen, en onder mn billen...
hahaha maar ik heb het ook hoor, gewoon een groeispurt van je huid die te snel gaat. Het is eigenlijk een soort littekenweefsel, dit kan na een tijd vervagen of je kan het blijven zien, net als 'gewone' littekens.
), en heupen. Niet zop mooi, maar wat doe je er aan.Frouk schreef:lifaya schreef:Idd... geen drama van maken, iedereen krijgt/heeft hetalleen die skinny modellen waarschijnlijk niet maar krijgen het wel zodra ze zwanger zijn omdat de huid dan zo erg uitrekt.
Zelfs daar zijn vrouwen tussen die striae hebbenNiet ieder model was in het begin zo slank haha en zelfs slanke vrouwen kunnen het krijgen
)
) maar och, de halve wereld loopt gesilverlined rond, inclusief de mannen! MARILYN_ schreef:En waarom zie ik dan nooit iemand met striae rondlopen in het zwembad? Maar blijkbaar maak ik me weer druk om niks. Na hoe zo'n lange tijd vervaagt het ongeveer? En als ik nou niet meer aankom word het dan ook niet erger?
Pff.. accepteren kan ik het sowieso niet.. zit hier gewoon te janken achter mijn computer