Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. (Hoe hoog je het kan zetten ligt een beetje aan huidtype, kleur haar en pijngrens).Sweetselina schreef:Ik heb ook aardig wat overbeharing en heb voor mijn snorretje de lichtflitsbehandeling gedaan. Bij de meeste zijn 8 behandelingen genoeg. Alleen natuurlijk werkt het bij mij niet. Ben al zeker 2 jaar bezig en ben zeker al Euro 600,00 kwijt, als het niet meer is. Vind ik veel geld voor iets wat niet werkt. De haargroei is wel wat minder, maar weg zijn ze nog echt niet en het is nog goed zichbaar als er haartjes doorkomen. Blijkt dat zij het behandelplan van mijn moeder (bij haar is het ook nog niet weg) en van mij niet goed heeft aangepakt. Ze wilde te snel en dat kost ons extra geld, wat ik belachelijk vind. Ze geeft geen garantie en aan gratis behandelingen doet ze ook niet. Gaan nu een klachtenbrief opstellen en willen eigenlijk eisen dat zij ons verder gratis behandeld. Wij hebben nu even een pauze zodat de slapende haartjes door kunnen komen en zij zou ons na 2/3 maanden wel bellen voor een nieuwe afspraak. Inmiddels zijn we 6 maanden verder en hebben we niks meer gehoord.
Ik zou dus wel in de gaten houden hoe de behandeling gaat. Wij hoorde dat je eerst 3 a 4 x 1 x in de maand moest komen en daarna nog een paar x om de paar maanden. Wij zijn dus bijna 1,5 jaar elke maand geweest en dat is dus niet goed.
Ik hoop dat je er van af komt. Ik heb trouwens nooit last gehad van de zon door de behandeling. Wel vond ik het een beetje pijnlijk vooral als je ongesteld bent, wat ik helaas altijd was als we heen moesten.
Maar misschien werkt het bij jou wel.
) laten wegharsen en sindsdien bleek ik het elke week of om de twee weken met Andina. Goed product en het gaat lang mee (dus is zijn prijs echt wel waard
). Daarbij bewerk ik mijn bovenlip om de week ook met een pincet