Uitlopend oogpotlood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

Re: Uitlopend oogpotlood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:34

Oogpotloot werd vroeger altijd gebruikt door de nomade in de woenstijn om te zorgen dat hun ogen voldoende traanvocht aanmaakte zodat er geen zand in bleef zitten.. Het is dus een vrij logisch gevolg dat als jij oogpotloot in je ogen smeert, je oog ook extra traanvocht aanmaakt en het dus uitlooopt.. Wat je kan doen is je oogpotloot op het buitenste randje smeren, waar zeg maar de odnerste haartjes groeien.. dan loopt het nl niet uit!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:51

Ik had dit probleem eigenlijk ook altijd en ben nu dus overgestapt naar eyeliner.. Als het eenmaal opgedroogd is dan blijft het perfect zitten en geeft vrijwel hetzelfde effect :j

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:29

LZP -> MW

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 16:02

Romyv schreef:
Oogpotloot werd vroeger altijd gebruikt door de nomade in de woenstijn om te zorgen dat hun ogen voldoende traanvocht aanmaakte zodat er geen zand in bleef zitten.. Het is dus een vrij logisch gevolg dat als jij oogpotloot in je ogen smeert, je oog ook extra traanvocht aanmaakt en het dus uitlooopt.. Wat je kan doen is je oogpotloot op het buitenste randje smeren, waar zeg maar de odnerste haartjes groeien.. dan loopt het nl niet uit!

Daar breng ik het volgens mij ook aan, ik doe het niet OP mijn onderste ooglid zeg maar, maar echt ONDER mijn ooglid. Wel interessant trouwens over die nomaden! :D

aardbeitjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:34

Als ik oogpotlood doe dan doe ik het ook altijd onder mijn ooglid want ik heb kleine ogen. :P

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 21:37

Ik heb vanmorgen de poedertruc toegepast en het werkt!!!! Ik heb een klein beetje poeder onder mijn ogen gedaan en toen het oogpotlood en het vlekt zo goed als niet meer! Super bedankt voor deze top-tip!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:35

Ik ga ook echt geen oogpotlood van 30 euro kopen :=
Ik had er eerst ook zo veel last van, ik heb altijd traan ogen omdat ik hooikoorts heb, dus bij mij zijn ze eerder nat dan droog, Wat ik zelf nu doe is altijd eerst foundation op, en daarna gewoon poeder, ook op mijn ogen, en dan pas eyeliner, oogpotlood, en dan me mascara, het blijft redelijk zitten, en het loopt helemaal niet uit, alleen vanwegen mijn traan ogen moet ik het soms meerdere keren per dag aanbrengen (geen 20 keer hoor maar hooguit 2 of 3 keer )

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:31

Het is al vaker gezegd maar een beetje poeder of foundation onder je ogen doen helpt echt :j . Zowieso blijft alle make up beter zitten met een laagje foundation eronder.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:08

toch niet op je ooglid, of ben ik nu blond haha