broer heeft tumor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: broer heeft tumor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:18

Mijn vader heeft darmkanker gehad... Maar die heeft het niet gehaald.

Je broer zou vast nog wel jong zijn! Laat me weten wat ze nu gaan doen!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:19

jeetje zeg, alvast veel sterkte toegewenst komende tijd... Ik hoop echt dat hij beter wordt!

Mijn tweelingszus heeft op haar 5jaar een kwaadaardige tumor in haar hersenen gehad. Ze is eraan geopereerd en er heel goed uitgekomen! Ze mankt enkel nog een beetje omdat de groei van 1 been tijdelijk uit zichzelf gestopt was. Het klinkt simpel maar het waren rotte tijden voor mijn ouders en ik begreep niet wat er met m'n zusje aan de hand was en heb dus ook een redelijk rotte jeugd gehad die periode.

Dus er is zeker en vast goede hoop!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:39

Mijn exschoonvader heeft dit jaren geleden ook gehad. Hij is toen bestraald en er is een stuk van zijn darm weggehaald en nu is ie weer topfit. En mijn oom heeft het enkele maanden geleden gehad, hij is ook bestraald en wacht nu op een operatie en het ziet er naar uit dat het met hem ook weer goedkomt.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:44

Allereerst heel veel sterkte....
Gelukkig zijn de prognoses de laatste jaren relatief goed bij een operabele darmkanker. Ik ga duimen.
Mijn eigen mannetje is 56 en onlangs behandeld wegens prostaatkanker. Bestralingen, een operatie en net de chemo afgerond. Gelukkig kan hij er weer tegen. Het hoeft niet altijd het einde te zijn, maar het is enorm heftig. Daarom nogmaals heel veel sterkte.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:47

Mijn vader heeft slokdarm kanker gehad, maar dat is al lang geleden en ze zijn nu ook weer veel verder.

Ik heb zelf colitis Ulcerosa gehad en mijn gehele dikke darm en endeldarm zijn verwijderd. Ik heb een tijdelijk stoma gehad, destijds voor 2 maanden. Ik heb een pouch en er is goed mee te leven. Ik vond de stoma ook heel erg meevallen en ik had een beter leven dan daarvoor met medicijnen en ziek zijn.

Heel veel sterkte en pb maar als je wat wil weten.