Dwyne schreef:De werkzame stoffen in Stediril zijn wel hetzelfde als in Microgynon maar bij hulpstoffen zijn wat anders of in andere verhoudingen. Heb m 6 maanden geslikt totdat ik gek werd van mezelf, enorm down, depressief, bleef maar eten, altijd moe en sloom, nergens zin in en ga zo maar door. Volgens apotheek kon dat niet maar op internet stonden meer van deze ervaringen, ben blij dat ik de Microgynon weer terug heb heeft nog even geduurd voordat ik niet meer depri was, maar voor mij echt geen andere meer! rot ding die Stediril...
Ik sluit me bij je aan!!
Ik werdt ook best depri, altijd moe, sex? wat was dat? ook down... ik werdt ziek van mezelf...
er is hier ergens nog een topic op bokt, die ook over deze pil gaat...
Daar heb ik toen aandachtig aan mee gelezen, en ben toen tot de conclusie gekomen dat t niet aan mezelf lag maar aan die stomme pil, dus nu ben ik al een maand of 3/4 getopt met de pil, ook in het algemeen.. en ja, sexe moet maar met condooom, maar ik voor me gewoonweg heerlijk nu...
Ik hoorde ook een verhaal van de vriendin van iemand uit mn familie, die kreeg opeens epeleptische aanvallen, helemaal nagekeken en onderzocht, wat bleek, dat t door Stediril kwam en MET NAME de overstap van microgynon naar Stediril!!! schandalig toch?! ik ben zooooo blij dat ik gestopt ben met die rommel!!
dus mensen, kijk uit alsjeblieft!