Een tip voor mensen met krullen/slag in het haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobillity

Re: Een tip voor mensen met krullen/slag in het haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:29

dat is wel een goede tip.
Ik ga die ook maar eens gebruiken ben benieuwd of het helpt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:31

Daarbij blijft natuurlijk ook ; wat bij de een wel helpt, helpt bij de ander weer helemaal niet ;)
Ligt denk ik ook een beetje een het soort krul dat je hebt :j

Als ik bv. alleen maar mousse in m'n haar smeer .. Oef, ziet er niet uit :o Lijkt met zo'n bos hooi :\
Een meisje bij mij uit de klas heeft ook zo'n mega bos met krullen, waar ze alleen maar mousse in doet.
Bij haar ziet het er práchtig uit :)

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:41

[gast1122] schreef:
Nou misschien is het wel iets :j Kan een poging wagen :D

Gebruik op het moment ook inderaad die Krul Control van Andrélon in het pompflesje :j
(+ Taft mousse).
Dat werkt opzich wel, maar ik moet écht het halve / een vierde van het flesje in mijn haar smeren :o
Plus veel mousse.

Ik moet er inderdaad ook wel veel insmeren, maar ligt waarschijnlijk ook hoe groot je bos haar is ;) Ik heb aan die 2 pompjes (wat op het flesje staat aangegeven) niet genoeg.
Maar het verschilt uiteraard ook per persoon.

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:41

Klinkt goed :j

Ik gebruik Anti frizz, curl activator van de Etos (huismerk).
Ben ik ook erg tevreden over!

Voor de mensen die gaan spieken in mijn profiel..
Oude foto's.. ik gebruikte het toen nog niet.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:43

Als je meer volume in je haar wilt, moet je op je kop je haar fohnen en mousse/haarlak alleen bij de wortelaanzet doen! Als je namelijk mousse of haarlak door je hele haar doet wordt het haar juist zwaar.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:47

super ga ik ook proberen maar als ik mijn haren was en dan ff met de kam strak maak, vervolgens kneed en laat drogen aan de lucht...de volgende dag :( heb ik toch klitten en die doen me toch pijn.

Conditioner kan mijn haar niet tegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:51

@ immie : bedoel je die van John Frieda ?

Overigens nog een tip :
Olieën (gewoon van die olie haar producten ;) ) voeden je haar ontzettend goed.
Als je dat vaak genoeg gebruikt, word je haar ook steeds gezonder :j
Had toen een hele tijd veel van die John Frieda spullen gebruikt (de olie, shampoo, conditiner, voede crème, spray).
Kwam toen bij de Kapper en ze zei me gelijk 'Wat heb jij ontzettend gezond & gevoed haar zeg ! Het ziet er ook erg goed uit'.

Bij deze ;)

Om mijn krullen overigens soms nóg mooier te krijgen doe ik een losse vlecht in mijn haar :j
Dat werkt ook heel goed.
Daarbij föhn ik mijn haar nooit (droog). Want dat beschadigd je haar ook flink (als je dat te vaak doet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:54

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:11

wouwwwwww wat een mooi haar heb jij !!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:26

Het (Volumizer Andrelon) werkt inderdaad maar enig nadeel vind ik dat het een beetje "vies" spul is, beetje plakkerig wordt het.
Je moet ook echt niet gaan kammen als het droog is want dan is het een plakkerige boel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:28

Hmm... klinkt goed.
Al heb ik gewoon lang haar, met laagjes. En een lichte slag. Het wil met dit weer niet zitten! :n
Dus een goed idee om dit eens te proberen! :j

Trismo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:00

Ik zal het ook eens proberen.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:06

Ik doe tijdens het douche al creme spoeling in m'n haar (van gliss kur) speciaal voor lang haar tegen pluizen en heb nu een spray die je na het douche erin kan spuiten, zonder uit te spoelen (ook van gliss kur).
Oke mijn krullen zijn dan wel weg, logisch zo zwaar. Maar daardoor gaat m'n haar juist mooi zitten! Zonder pluizen of vet te worden (dat laatste is mijn probleem met andere middeltjes).

Vind het overigens wel duur dat spul van Gliss kur voor cremespoeling en spray allebei 5 euro per flesje..

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:12

Oh ga ik ook eens proberen!

Ik gebruik nu altijd gelwax van taft, daar word het ook niet vet van en word ook niet hard.

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:15

Ik heb van mezelf een lichte slag in mijn haar, maar laat mijn haar altijd krullen met de producten van Goldwell. Voor wat meer stevigheid gebruik ik Move Control, een blauwe pasta bedoeld voor krullend haar. Voor het kneden van de krullen gebruik ik Mellow Goo. Blijf het wonderlijk spul vinden, zelfs steil haar krijg je er volgens mij nog krullend mee :D Het is wel wat vettig, dus ik was wel dagelijks mijn haar uit, maar dat heb ik er wel voor over... Als het wat uitzakt hoef ik alleen maar met vochtige handen mijn haar te kneden en ik heb weer perfecte krullen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:22

Verkopen ze dit ook in België? Ik heb het nog nooit gezien.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:49

Dit spul is een aanrader. :j

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:20

Voelt het als een soort gel? Daar hou ik namelijk totaal niet van. :n

Laatst bij de kapper zei ze over mijn pluizenbos 'Dat is denk ik toch wel gewoon een beetje de structuur van je haar.' Fijnnn om te horen. :7 Had toch stiekem de hoop dat het als het wat langer is wat mooier valt, maar... :P :o

Dat John Frieda serum, hoe lang doe je daar mee? En doen jullie er dan ook nog iets anders in?

Ik heb iets heel aparts, de laatste paar dagen was ik het niet met cremespoeling maar alleen met Palmolive shampoo en het zit / voelt veel beter. :o? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:35

Ik heb als ik het nat laat opdrogen, of föhn en nét niet helemaal droog föhn, echt heel veel slag!
En ik vind het lelijk.. want ik heb het ook heel erg in laagjes, dus dan is het helemaal zo raar.
Dus ik stijl het altijd haha O:) Soms helemaal, soms een klein beetje dat ik nog wel slag overhoudt.. :+
Op de een of andere manier voelt jùist dan mijn haar fijn.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:38

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:41

Gebruik het ook, ben mijn haar aan het laten aangroeien, heb het nog niet eens zo heel lang, maar heb wel ineens veel meer haar met dat spul als in werkelijkheid is.
Heb lichte slag erin (wat mij overigens ontzettend stoort)

Vind het wel troep, blijft snel wit in je haar.
Ik gebruik ook zo'n spuitflesje (Volume Booster) dit spuit je in je handdoekdroge haar, föhnen versterkt het effect, maar jeetje, je haar blijft in model, maar wordt niet hard, blijft lekker zacht en toch in model.

Na 1 dag ziet mijn haar er alweer uit alsof ik jaren in een moeras heb gestruind, maar goed.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:07

Oo! Die ga ik dan ook maar eens uitproberen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:23

Kunnen ze inmiddels niet korting gaan uitdelen voor alle Bokkers die nu naar de winkel vliegen? :))

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:35

Aandelen in Andrelon? :P
Toptip, althans dat hoop ik, want dan ben ik eindelijk eens van mn tina turner haar af hahaha

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 22:56

Haha, nee ik heb geen aandelen in Andrelon :D maar ik dacht even aardig een tip te geven.
Had niet verwacht dat er nu zoveel mensen opeens dat spul gaan proberen. Nou ja, van mij mag het want het bestaat nog niet zo lang en ik ben als de dood dat ze het uit de handel halen als het bijv weinig verkocht zou worden. Dus kom op mede krulkoppies... Allemaal even aan de Andrelon Volumizer! :j