Ik bijt hem gewoon altijd kapot.
en daarna even drinken, en even tussen me tanden spoelen zodat alle restjes weg zijn.
Weet alleen niet of de pil dan nog heel erg betrouwbaar is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als je in de spiegel kijkt en je probeert je eigen keel goed te checken op keelontsteking, dan zet je je keel ook 'open' om het kunnen zien.)Muisbal schreef:Neem eerst je mond vol water (nog niet doorslikken), hoofd achterover, pilletje tussen lippen duwen en slikken, knappe jongen als hij dan nog niet weg is

Lalidan schreef:Wat mij ontzettend geholpen heeft is beseffen dat een hap eten een stuk groter is, en dat dat ook zonder drinken gewoon doorgeslikt word.
Daarnaast besefte ik dat mijn tong nij het slikken van pillen een hele andere beweging maakte dan bij het slikken van eten. Ik sloot met mijn tong zelf mijn keelholte af. Door even kort een kauwbeweging te maken en dan te slikken, en dat te oefenen met kleine snoepjes, heb ik mezelf geleerd goed te blijven slikken, ookal slik ik een pil door.
Zoals gezegd, het zit echt tussen de oren. Eten gaat er ook door, dus dat kleine pilletje wil ook echt wel.
Succes er mee!!
in een keer door. 
Als er een graatje of zeentje in het vlees/vis zit, zal ik het ook zeker opmerken. Ik heb ook een hekel aan pitten in eten. Whaha, dus ik twijfel altijd of m'n eten wel zoveel groter is
Maar goed, wel groter dan de grote van die mini pil iig 
RoosG schreef:asprintjes kan ik ook niet, ik heb speciale zuig tabletjes.
dus ik gebruik bijna nooit pijnstillers. Muisbal schreef:Neem je dan niet teveel water? Het moet een hoeveelheid zijn die je in 1 keer weg slikt, dan gaan bij mij zelfs de grootste kanjers weg, terwijl ik ook absoluut geen pillenslikker ben

maar ik krijg ze gewoon niet weg, zelfd anibiotica capsules kouwde ik fijn.
Heel vies, maar zo'n hele krijg ik ook niet gemakkelijk in een keer doorgeslikt. Als ik em in 2en breek weer net wel.)
Margreet schreef:Huh? Je kunt toch ook gewoon eten?
De pil is echt maar een heel klein en vrijwel smakeloos dingetje, dat slik je echt zo door, ook zonder drinken nog wel. Niet zo piepen hoor...
Je wilt niet weten hoeveel mensen er geen pillen kunnen slikken! Echt heel vervelend, maar je kunt er weinig aan doen..
Om het maar even cru te zeggen, het zit tussen de oren.. Eten kunnen ze wel slikken, maar zodra het pillen oid zijn lukt het gewoon niet.. Mijn oma had het ook, die kon hele glazen drinken opdrinken en het pilletje zat nog in dr mond
tante_trien schreef:Margreet schreef:Huh? Je kunt toch ook gewoon eten?
De pil is echt maar een heel klein en vrijwel smakeloos dingetje, dat slik je echt zo door, ook zonder drinken nog wel. Niet zo piepen hoor...
Smaakloos? Ik vind dat ding lekker..![]()
En idd, het is maar een ini-mini pilletje.. Snap eerlijk gezegd niet hoe je daar moeite mee kan hebben.

en niet erop kouwen he wanneer je het met eten doet haha