Bah, leuk zo'n ziekenhuis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:56

In een ziekenhuis kunnen ze eigenlijk niks plannen ;) zeker geen operaties, als er wat gebeurt plotseling ja dan ben jij de pineut, heo erg het ook is voor de gene, die dan de afspraak had staan.

Succes kieki

Lievili

Sorry maar dat hadden de ouders en meisje zelf ook moeten zegen met de gespreken die je krijgt voor een operatie, niet zo slim dus.

Ken ook een meisje met een bloedens ziekte ( betekent als ze bloed door een sneetje dat het niet stolt)

Stel je voor dat dat meisje geopereerd zou worden en de artsen wisten het niet? dan leeft dat meisje niet lang denk ik als jet bloed niet stolt!

SUcces TS

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:58

CoriienRN schreef:
In een ziekenhuis kunnen ze eigenlijk niks plannen ;) zeker geen operaties, als er wat gebeurt plotseling ja dan ben jij de pineut, heo erg het ook is voor de gene, die dan de afspraak had staan.

Succes kieki

Lievili

Sorry maar dat hadden de ouders en meisje zelf ook moeten zegen met de gespreken die je krijgt voor een operatie, niet zo slim dus.

Ken ook een meisje met een bloedens ziekte ( betekent als ze bloed door een sneetje dat het niet stolt)

Stel je voor dat dat meisje geopereerd zou worden en de artsen wisten het niet? dan leeft dat meisje niet lang denk ik als jet bloed niet stolt!

SUcces TS

Ja maar dat is het dus, je bedoelt trouwens hemofilie, dat heeft dat vriendinnetje niet. Die moeder is een beetje een paniekzaaier :')

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:02

Hè wat vervelend Kiek, je loopt er al zo lang mee, kijk je naar de operatie uit (en misschien ook wel zenuwachtig, het is toch een operatie) gaat het niet door :n Hopelijk komt er volgende week niks tussen en ben je er snel vanaf :(:)

knooopje

Re: Bah, leuk zo'n ziekenhuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:11

kan me wel voorstellen dat je je op dat moment echt rot voelt!
nu moet je weer een week wachten!en heb je nog een verloren week,want zonder de operatie kun je niet verder,en je wilt er zo graag vanaf,zodat je je normale leven weer kunt oppakken!
het ziekenhuis kan er ook niks aan doen,maar ik snap wel dat je op dat moment goed boos bent,als ze je naar huis sturen,ik had een hernia en mijn operatie werd ook 2 weken uitgesteld,nou ik was ook goed boos,niet dat het ziekenhuis er wat aan kan doen,maar als je thuis zit met veel pijn doeloos te wachten op je operatie...nou dan duurt iedere dag heeel lang!
heel veel sterkte volgende week!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:19

He bah Kiek wat rot! Je had je dr zo op 'verheugd' dat het daarna eindelijk allemaal weer wat beter zou gaan en nu moet je nog een week wachten. Heel veel sterkte komende week en natuurlijk ook volgende week met de operatie.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:33

Ah Kiek echt vervelend. Heb je je er mentaal al helemaal op voorbereid.. :(:) Jammer dat die dingen zo gaan in ziekenhuizen.

Hoop dat het volgende week wel gewoon door gaat :*

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:26

NinTaJeer schreef:
Kiek :oo
Das echt bale zeg!!! Eigenlijk kunnen ze dat echt niet maken.. Daar kom je toch wel wat eerder achter dat er geen tijd is...
Naja.... gelukkig hoef je volgende week niet weer al woensdag in het ziekenhuis te zijn!

Sterkte meis!!

Liefs Nina

Nee, daar komen ze niet wat eerder achter, want ze weten niet van te voren wat er binnenkomt aan spoedeisende gevallen die a la minute in de OK behandeld moeten worden ;)

Balen is het wel, en ik snap zeker dat het hardstikke vervelend is voor de TS maar het is niet anders.

lissisanne schreef:
ow wat stom!

ziekenhuizen zijn ook zo irritant soms...
laatst hadden ze bij mijn opa een zeer uitgezaaide en doodelijke kanker geconstateerd, hij zou waarschijnlijk niet lang meer leven..
toen wouden ze toch nog even kijken waar de hoofdtumor zat eigenlijk meer als controle dan voor de diagnose, wij een week gewacht op de uitslag terwijl we als de dood waren dat mijn opa binnen te korte tijd ging sterven.

En een week later belden ze doodleuk op dat ze niks hadden gevonden en dat hij toch geen kanker had?? Toen was ik natuurlijk eerst erg blij maar nu behoorlijk chagie op dat ziekenhuis..

wat een euhm... 'aparte' woordkeuze :o

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:43

Echt vervelend allemaal voor je hoor! Ik wens je nog veel sterkte en succes kiki :)

:(:)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:46

verootjoo schreef:
Nee, daar komen ze niet wat eerder achter, want ze weten niet van te voren wat er binnenkomt aan spoedeisende gevallen die a la minute in de OK behandeld moeten worden ;)

Balen is het wel, en ik snap zeker dat het hardstikke vervelend is voor de TS maar het is niet anders.

Bij mij ging het echter niet om een spoedeisend geval :) Maar ik snap je punt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:27

Hey lieve Kiek,
wat ontzettend balen zeg! :(:)
Snap dat je er flink van baalt..
Dikke knuffel, nog een weekje volhouden en hopelijk gaat dan wel alles volgende de planning! :(:)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 01:58

Britt_Sisi schreef:
jezus.
dat slaat echt helemaal nergens op

kl'ote zeg :(:)

Ja, slaat echt helemaal nergens op dat ze een routine-operatie door omstandigheden uit moeten stellen :+

In een ziekenhuis gebeuren namelijk nooit onverwachte dingen, komen geen spoedgevallen binnen en gaat er ook nooit onverwachts iets fout waardoor dingen uitlopen.

Echt volslagen belachelijk dat ze dat niet 3 dagen tevoren schriftelijk meedelen...

Even serieus: vervelend dat je voor niets in het ziekenhuis bent geweest en dat je nu weer terug moet. Hopelijk loopt het volgende keer wel volgens plan en heb je veel baat bij de operatie.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:32

Ook van mij hier even een dikke knuffel.
Kan mij voorstellen dat je boos/verdrietig en teleurgesteld was en misschien nog wel bent.
Het is niet leuk als je er al wat tegenop ziet en al helemaal klaar ligt om naar de OK te gaan zo'n boodschap niet leuk is om te horen.
2e kans volgende week en goed geregeld dat je pas donderdag hoeft te komen.
Succes en sterkte.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 07:11

Jeetje Kiki, dan sta je even te kijken ja. :\
Hopelijk volgende week meer 'geluk'.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:54

jeetje dat is balen! sterkte!!

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:56

K zeg!!! heel veel succes volgende week, hoop dat je snel weer op je paardje zit!