NinTaJeer schreef:Kiek
Das echt bale zeg!!! Eigenlijk kunnen ze dat echt niet maken.. Daar kom je toch wel wat eerder achter dat er geen tijd is...
Naja.... gelukkig hoef je volgende week niet weer al woensdag in het ziekenhuis te zijn!
Sterkte meis!!
Liefs Nina
Nee, daar komen ze niet wat eerder achter, want ze weten niet van te voren wat er binnenkomt aan spoedeisende gevallen die a la minute in de OK behandeld moeten worden 
Balen is het wel, en ik snap zeker dat het hardstikke vervelend is voor de TS maar het is niet anders.
lissisanne schreef:ow wat stom!
ziekenhuizen zijn ook zo irritant soms...
laatst hadden ze bij mijn opa een zeer uitgezaaide en doodelijke kanker geconstateerd, hij zou waarschijnlijk niet lang meer leven..
toen wouden ze toch nog even kijken waar de hoofdtumor zat eigenlijk meer als controle dan voor de diagnose, wij een week gewacht op de uitslag terwijl we als de dood waren dat mijn opa binnen te korte tijd ging sterven.
En een week later belden ze doodleuk op dat ze niks hadden gevonden en dat hij toch geen kanker had?? Toen was ik natuurlijk eerst erg blij maar nu behoorlijk chagie op dat ziekenhuis..
wat een euhm... 'aparte' woordkeuze