Heb ook nog matig (bij vlagen ernstig) eczeem en lichte astma/bronchitis met een longfunctie van 85%. Alle goede genen geërfd dus

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Plien91 schreef:Stof en huisstofmijt, ALLE harige dieren, pinda's, alle noten, grassen, bepaalde boompollen, sommige grassoorten. Vroeger was ik allergisch voor melk maar daar ben ik gelukkig over heen gegroeid.
Heb ook nog matig (bij vlagen ernstig) eczeem en lichte astma/bronchitis met een longfunctie van 85%. Alle goede genen geërfd dus
JaneJansen schreef:Ik ben allergisch voor paarden, hooi, stro, stof enz...
Het is nog nooit getest maar ik weet genoeg! Ik moet niezen en krijg een beetje traanogen.
Dankzij Beclometason neusspray (2x per dag te snuiven) kan ik toch gewoon paardrijden. Soms neem ik er cetirizine bij als het even niet genoeg helpt.
Voorheen was ik ook allergisch voor andermans katten maar heb net 11 jaar een kat gehad waar ik dan weer geen last van had!
Ik heb ook eczeem, achter mijn oren, op mijn duim en vingers.
Claudienee schreef:Ik heb er destijds een topic over gehad
Het zijn druppeltjes en het is ontzéttend duur. Een flesje van 20 ml kost €354,68.
[LZP] Wordt mijn droom eindelijk werkelijkheid ?
Claudienee schreef:Ik weet niet tot in hoeverre het bij jou is, ik heb namelijk de klachten die ik bij jou lees véél erger. Ik hoef geen stap op stal te zetten zonder medicijnen
Ik moet er nu nog pillen naast slikken. Heb je al eens verschillende merken geprobeerd? Ik heb namelijk ook al zowat álles gehad, en ze sloegen niet allemaal (even goed) aan. Allerfre is een oplossing voor mij (alleen erg duur) en ik heb nog een tijdje hele goeie gehad, alleen is de fabriek er mee gestopt. Even aankaarten bij je HA en verschillende merken proberen
En ja, ik ga paardenhouderij doen. Met of zonder lastAlleen heb ik natuurlijk liever zonder
Innepin schreef:Ik ben ook allergisch voor van alles en nog wat.
Onder andere voor:
- Pollen
- Grassen
- Sommige boomsoorten als de blaadjes eraan komen
- Huisstofmijt
- Honden en katten
- Ook cobalt blauw (zit in de injecties die je krijgt bij een vitamine B12 tekort)
Het is niet ernstig genoeg om er medicijnen voor in te nemen, maar lastig genoeg om vaak rond te lopen met jeukende ogen en een loopneus