Nikki_L schreef:Ik heb dit soort curcussen ook gevolgd toen ik bij Douglas werkte.
Je hoeft geen factor te gebruiken onder de zonnebank. Maar het is wel beter voor je huid, om een after sun op te doen of een vochtinbrengende bodylotion.
Omdat je door de zonnebank wel weer een droge huid kan krijgen, is dat fijner en beter voor je huid.
Ik ga dan ook als ik onder de zonnebank ga gewoon met after sun eronder.
Dan mogen ze weleens een nieuwe persoon zoeken voor die curssussen want daar klopt helemaal niks van.
Een aftersun heet niet voor niks aftersun die is voor after (na) het zonnen. Dat is gewoon een vochtinbrengende creme met eventueel een antiaging en dergelijke maar heeft geen voedende ingredienten die je huid nodig heeft VOOR het zonnen.
Ik denk dat het fijner is om na je sporten en douchen onder de zonnebank te gaan, je lichaam is dan lekker schoon.
Het is ook een tip, als je vóór de zonnebank gaat douchen, dat je dan je lichaam scrubt, dat kan door middel van een scrubhandschoen, of door een scrubcreme voor onder de douche, je hebt dan wel twee verschillende nodig.
Leuke tip maar zeg er dan wel bij dat je bovenste huidlaag weg is (je dode huidcellen) en de laag die er onder zit in eerste instantie dan gevoeliger is waardoor je sneller kunt verbranden als normaal, wel bruin je dan inderdaad beter omdat je dode huidlaag weg is. Maar moet je goed mee oppassen!
Omdat je die je voor het lichaam gebruikt niet op je gezicht mag gebruiken. Maar dan haal je de dodehuidcellen van je lichaam/gezicht dan kan het bruine tintje die je lichaam krijgt, beter en dieper pakken. Waardoor je dieper en langer bruin blijft.
Je mag je lichaam en gezicht maar twee keer scrubben in de week.
Ik heb nu het merk van Hema voor mijn lichaam, heerlijk en is ook niet op dieren getest.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en mocht je iets niet snappen kan je me PBen.