Ik gebruik de Nuva ring en wil nooit meer iets anders! Wat een uitvinding! Ik ben nu eindelijk heel regelmatig ongesteld en heb nergens meer last van. Mijn wisseldag is zondag, dus ik haal de ring er zondag uit en ik word dan woensdag ongesteld.
Na 3,5 dagen. Ik slik mijn laatste pil op dinsdag en dan wordt ik zaterdag om 1 uur ongesteld, kan er de klok op gelijk zetten. Ik blijf dan ongesteld tot de woensdag erop, soms ben ik het donderdag ook nog. Maar bij mij is het de laatste tijd veel erger geworden, ik vind dat ik enorm veel bloed verlies.. Als het zo blijft ga ik even langs de HA, voorheen had ik er namelijk nooit last van...
Laar
Geplaatst: 22-03-09 23:47
Perlina schreef:
Met Microgynon na ong 3 dagen. Heb een tijdje Stediril gehad, als ik die een halve dag te laat innam was het al feest...
Dat is toch gewoon dezelfde pil, alleen met een andere naam?
Ik word na meer dan 4 dagen ongesteld. Best lang er na maar ach
Sodera
Geplaatst: 23-03-09 10:15
_sabinee schreef:
neem op donderdagavond de laatste en smaandags word ik het
Hier idem dito
take_one
Geplaatst: 23-03-09 10:40
Na 2 dagen. Maar ben gelukkig maar om de 3 maanden ongesteld omdat ik de pil doorneem.
Nu met Stediril 30 heb ik op woensdagavond de laatste en ben ik zondagochtend ongesteld. Maar begin volgende week weer met Microgynon 30 en weet niet meer hoeveel dagen dat duurde bij mij.
3 dagen, do de laatste op zondagmorgen is het zo ver. Slik trouwens stediril maar wil terug naar microgynon. Met stediril kan ik nl niet doorslikken en wordt vaak om de 2 weken ongesteld.
Up_to_Date
Geplaatst: 25-03-09 19:46
_sabinee schreef:
neem op donderdagavond de laatste en smaandags word ik het
Ik ook. Heel soms dinsdag. Tot en met vrijdag ongeveer.