Ik krijg zelf binnenkort wsl begeleiding van het ziekenhuis om af te vallen, omdat ik dus 30kg ben aangekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:Jantine_ schreef:Ik wil graag 5 kilo eraf voor de zomer
hoe lang ben je wat is je huidige gewicht en hoe wil je gaan afvallen?
Olijkje schreef:Ik heb van iedereen die hier heeft gezegt dat ze willen afvallen foto's bekeken op de profielen(ik weet het, spion in de dop)
En jullie zijn allemaal harstikke normaal! Echt geen één mollige bij (voor zover ik het op de foto kan zien..) Dus maak je niet druk!
WiskyBokjes schreef:Olijkje schreef:Ik heb van iedereen die hier heeft gezegt dat ze willen afvallen foto's bekeken op de profielen(ik weet het, spion in de dop)
En jullie zijn allemaal harstikke normaal! Echt geen één mollige bij (voor zover ik het op de foto kan zien..) Dus maak je niet druk!
Het gaat mij ook meer om gezond te leven ipv al dat vettige troep.
Jantine_ schreef:ukje schreef:Ik ben het geheel met BA eens alles wat zij zegt. En vergeet niet dat je volop in de groei bent afvallen betekent stoppen met groeien. Plus daarkomt bij dat wanneer je groeit je vaak al slanker wordt uit jezelf.
Ik hoop dattik niet meer groei
WiskyBokjes schreef:Ja zoietsMaar ik eet nu gewoon de hele dag door.. en daar wil ik mee op houden.. na school meteen zak chips open etc.
Dat wil ik dus anders