Ik wil aankomen, maar val alleen maar af!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:28

_Kimberley schreef:
Goede tip Ilzas. Ik eet gewoon wat er in huis is, volgens mij altijd halfvol.

En vervolgens krijg je op je 40e vernauwde aderen van de ongezonde vetten... Probeer wel gezond te blijven eten en niet onnodige vetten binnen te krijgen alleen om aan te komen.

Dat je afvalt terwijl je voor jouw gevoel veel eet is geen goed teken. Voel je je verder wel prima? Een afspraak met de huisarts zou misschien wel goed zijn. Mogelijk kan die je bloed ook laten onderzoeken. Maar wat Utopiaatje ook zegt, laat uitsluiten dat er niet iets mis is met je schildklier, het kan zijn dat deze versnelt werkt en je daardoor sneller af valt.

Het zou misschien ook gewoon aan je eetpatroon kunnen liggen. Misschien krijg je gewoon niet genoeg voedingsstoffen binnen? Je eet 2x per dag en soms de hele dag door maar wat eet je dan? Misschien moet je van 3 maaltijden uitbreiden naar 6? Dus 3 hoofdmaaltijden en 3 gezonde tussendoortjes waar wel veel voedingsstoffen inzitten?

_Kimberley

Re: Ik wil aankomen, maar val alleen maar af!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 14:23

Ik eet zowiezo 3 keer per dag. En dan nog iig 3 tussendoortjes. Eet iedere dag gewoon naar de schijf van 5, krijg overal genoeg van binnen op een dag.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:35

Ik denk dat het slimmer is om te proberen om wat meer spieren te kweken. Dus juist wat meer sporten, maar dat wel begleid. Als je naar een sportschool gaat kunnen ze een schema voor je opstellen om er spiermassa bij te krijgen. Dat is denk ik gezonder dan je maar een slag in de rondte gaan eten. Vooral als je veel vetten gaat eten. Er was van de week nog ergens in het nieuws dat ook dunne mensen van binnen gevaarlijk dik waren. Dat ze dus ook al hadden ze geen overgewicht wel allemaal dezelfde gezondheidsrisico's liepen als mensen met overgewicht. doordat ze een ongezond dieet hadden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:53

Ga even langs de HA en laat bloed prikken. Zo snel afvallen is gewoon niet goed. ( schildklier problemen bijv. zoals al eerder is gezegd )
Heb je nog andere klachten naast het afvallen? Wazig zien, meer dorst, meer plassen, sneller warm, sneller nerveus, minder goed gestemd etc. ?