Ik trek het niet meer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:01

Lotte1990 schreef:
Dabo schreef:
Waarom ga je in hemelsnaam niet NU naar een dokter..??

Lijkt me een beetje overdreven om nu meteen naar een dokter te gaan. 1 dagje wachten zal echt geen kwaad kunnen en de weekenddokter zit denk ik niet echt te wachten op zulke niet-spoedeisende klachten..

aan de verhalen die de TS houd en de titel van dit topic zou je denken dat het om iets heel ergs gaat, volgens mij wil de TS gewoon aandacht

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:47

Lotte1990 schreef:
Dabo schreef:
Waarom ga je in hemelsnaam niet NU naar een dokter..??

Lijkt me een beetje overdreven om nu meteen naar een dokter te gaan. 1 dagje wachten zal echt geen kwaad kunnen en de weekenddokter zit denk ik niet echt te wachten op zulke niet-spoedeisende klachten..

Als je goed gekeken hebt zie je dat TS haar topic vanmorgen vroeg geopend heeft.
Maandag gaat ze naar de HA voor een prik, en dan pas gaat ze een afspraak bij de HA zelf maken...

Dat is toch niet 1 dagje dacht ik zo.
Maar je hebt gelijk hoor, het zal allemaal best meevallen, het leek mij echter behoorlijk serieus, maar achteraf herzie ik mijn mening.
TS kan morgen makkelijk die 16 stallen uitmesten. :P
Knap als jij dat in 1 uurtje kan trouwens sjorsie ;) :D :D

Jasmijn159

Re: Ik trek het niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:21

Als die huisarts maandag denkt dat de TS het zo niet meer uit houdt tot de volgende afspraak dan zal er wel iets aan gedaan worden lijkt me..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 11:07

Het zijn meer dan 16 stallen, want de stallen van de Prive paarden worden ook gedaan!
Ga jij gerust het in een uurtje doen! Dan kijk ik wel toe.. >;)

Ik moet Maandag ook nog een afspraak maken voor die prik, dus ik doe het meteen ook voor die pijnlijke kant!
Dus het kan zijn dat ik pas Woensdag mn prik kan halen..