naja, een ochtend verder.. geen boze huisarts gehoord over dat het niet goed was om de blaren door te prikken. het was namelijk wel goed om de spanning van de huid af te halen. nu heb ik 2 rode plekken (een bij m'n grote teen en een bij m'n kleine teen) en een maf plekje ertussen die wat gevoelig zijn. beetje vet houden zodat niks kan gaan vastplakken..
Samy
Geplaatst: 11-03-09 13:39
Ik had mentol zalf erop gedaan ... toen ik het had, meer voor de verkoeling, verder doet het niks. Ik smeer het ook altijd op me muggenbulten.
joplin_1
Geplaatst: 11-03-09 13:48
Ai dit had ik 3 jaar geleden maar dan met vet op m'n hand, en idd niet doorprikken. Ik heb als advies gekregen om het heel dik met zuurvrije vaseline in te smeren zodat het branderige gevoel eruit ging en dat heb ik zo ongeveer een week gedaan en daarna ingesmeerd met rescuecream van Bach. Ik heb er geen lidtekens of nare plek van over gehouden. Succes
naja, mijn ex-blaren zijn nu grappig gevormde rode plekken, doen nauwelijks meer pijn (alleen als ik mijn sok of schoen aan of uit doe) verder ziet m'n hele voet er weer normaal uit en istie niet warmer of kouder als anders.. kheb er calendulan zalf voorzichtig opgesmeerd om het vet te houden..