Cremes zijn zo duur
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

brittje88 schreef:MAar als je je haartjes met wortel en al weg haald word het op den duur minder en je haartjes worden dunner want van scheren word het dikker.
Splendesco schreef:Dat is niet zo van scheren worden de haren niet dikker. Ze komen alleen als stoppels terug en daarom lijken ze dikker maar als je ze gewoon helemaal zou laten groeien dan zie je dat het haartje gewoon weer even dik is als voorheen.
). Tip die ik wel kreeg voor scheren, altijd 2 verschillende mesjes gebruiken voor de diverse plekken en dan met de haargroei mee scheren.
dus ik ga eens proberen te epileren, ik ben alleen bang dat het zeer doet dus ik durf niet
zo'n créme heb ik geprobeert nou nóóit meer overal rode plekken/uitslag en 't jeukte vréselijk nee geen créme voor mij! Magiccc schreef:ik scheer ook, maar ik ben er niet zo tevreden overdus ik ga eens proberen te epileren, ik ben alleen bang dat het zeer doet dus ik durf niet
Doet inderdaad even pijn, logisch ook, haartjes uittrekken kan gewoon niet pijnloos. Maar ik vind 't wel fijner dan scheren.