Veet ontharingscréme

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:11

Ik heb het ook eens geprobeerd (aantal jaar geleden dat wel).
Het stonk vreselijk, en binnen een halve minuut al hele jeukende benen. Ben snel in de douche gesprongen om het af te spoelen maar mn benen waren knalrood. :oo Ik was blij dat ik het daar eerst had geprobeerd en niet op een andere plaats... :o
Ik gebruik veel liever een mesje.
En zo te zien ben ik niet de enige met zo'n allergische reactie...lekker agressief spul is dat dan... :\

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:12

ik heb het ook geprobeerd, vond het veel ste chemisch, en mn huid begon ook al meteen pijnlijk te worden, dus alles er meteen maar weer af!
ik hou het wel bij scheren, hoef het gelukkig niet al te vaak gebruiken, mn haartjes groeien niet zo snel..(en mn benen zijn errug glad)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:18

eenitraM, auw die strips? Nooit geprobeerd hoor maar vind mn bovenlip harsen al pijnlijk genoeg :+ laat staan zo een groot oppervlak. Ben wel benieuwd of het goed werkt bij je. Ik blijf toch echt mn scheermesje trouw, alles volgens mij al eens geprobeerd en dat werkt toch het best. Tenminste van de pijnloze dingen :D

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:19

oww ik vond strips helemaal niet pijnlijk eigenlijk, voor mn benen dan he!
voor mn bovenlip lijkt me ook niets...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 19:21

Sleeper schreef:
eenitraM, auw die strips? Nooit geprobeerd hoor maar vind mn bovenlip harsen al pijnlijk genoeg :+ laat staan zo een groot oppervlak. Ben wel benieuwd of het goed werkt bij je. Ik blijf toch echt mn scheermesje trouw, alles volgens mij al eens geprobeerd en dat werkt toch het best. Tenminste van de pijnloze dingen :D

Ik ga ervoor. Ben voor alles doen. En wie mooi wil zijn moet pijnlijden. Haha :=

Nee, ben benieuwd wat echt werkt. Ik heb mijn bovenlip ook gedaan. Tjah, dat voel je. HEEEEEEEEL ERG %) en die rode streep de rest van de avond was ook erg charmant. Maar het resultaat mag er zijn! Als je strips langere tijd gebruikt verdwijnen de haren vanzelf, en dat is mijn doel!

Niet dat ik behaard ben :+ Absoluut niet, maar ben me alvast aan het voorbereiden voor vakantie.

Tempus_Fugit

Re: Veet ontharingscréme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:28

Ik heb die veet ontharingscreme ook (gehad), verschillende soorten overigens: gewone, speciaal voor bikinilijn, die je onder de douche kan gebruiken en etos huismerk creme.
Voor mijn onderbenen, bikinilijn en oksels, vind ik het niet fijn, want daarvoor zijn m'n haren denk ik gewoon te stug..
Maarrr voor mijn bovenbenen is het een uitkomst! zo'n 1 a 2x per jaar (in de zomer) onthaar ik mijn bovenbenen (met normaal kleine blonde haartjes), met als resultaat de rest van de zomer mooie bovenbenen waar ik geen omkijken meer naar heb! :D
Overigens vind ik die creme van etos net zo fijn als die veet, etos is alleen stuk goedkoper..

eenitraM

Re: Veet ontharingscréme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 19:31

ThaGirl: Je wilt niet weten hoe goedkoop deze was ;)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:32

_Skess_ schreef:
Dat spul heb ik ook gehad, wat een chemische rotzooi :o en het stinkt!!!! Niet te zuinig :P

Bij mij werkte het niet...

je moet het laten inwerken en dan eraf schrapen met dat mesje zeg maar.

idem hier,

werkt voor geen meter. Heb gorilla-benen denk ik :=