Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
opisop_shop schreef:Wat voor hulp heeft de psychologe jou geboden Banjer?

opisop_shop schreef:FlairS schreef:Alhoewel,als je erover praat kom je erachter hoeveel mensen eigenlijk een of andere angst hebben.......
Barbara wat vervelend hoe het bij jou is ontstaan zeg...
Ik wist niet dat er ook met accupunctuur gewerkt werd aan dit soort problematiek; hoe gaat dat in zijn werk? Wat voor behandeling zeg maar heb je bij de psycholoog gehad; heb je gesproken over je angsten of ben je er op uit gegaan ofzo, hoe lang/vaak?

).

opisop_shop schreef:Het paniekgevoel en de drang om te vluchten als het ware, dat komt erg sterk naar voren.
Ook het energieverbruik wat Patserke zegt.
De hele dag ergens tegenaan hikken (bv een verjaardag savonds of een etentje) en vervolgens achteraf zeggen dat het zo leuk was (maar de volgende keer dus wel weer net zo gestresst zijn de heel dag).
Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met dit probleem

LimaMambo schreef:ik zat gister een artikel te lezen in de yes.. ging over een meisje die dit ook had.. die was bang dat ze moest overgeven en daardoor paniekaanvallen kreeg
en dit kwam me bekend voor.. ik krijg paniekaanvallen als ik denk dat ik naar de wc moet en het niet kan.. waardoor ik dus niet verder kom dan dingen die mij bekend zijn, en er zeker van weet dat er een toilet aanwezig is..
ik weet niet of dit onder pleinangst valt.. want ik durf wel gewoon de straat op maar durf niet zo goed een lang stuk in de auto.. want als ik denk dat ik naar de wc moet, raak ik enorm in paniek
patserke schreef:LimaMambo schreef:ik zat gister een artikel te lezen in de yes.. ging over een meisje die dit ook had.. die was bang dat ze moest overgeven en daardoor paniekaanvallen kreeg
en dit kwam me bekend voor.. ik krijg paniekaanvallen als ik denk dat ik naar de wc moet en het niet kan.. waardoor ik dus niet verder kom dan dingen die mij bekend zijn, en er zeker van weet dat er een toilet aanwezig is..
ik weet niet of dit onder pleinangst valt.. want ik durf wel gewoon de straat op maar durf niet zo goed een lang stuk in de auto.. want als ik denk dat ik naar de wc moet, raak ik enorm in paniek
ik denk dat dit emotofobie is

LimaMambo schreef:heb het ff gegoogled.. maar emotofobie is braakfobie.. en dat heb ik niet..
ik ben bang dat ik in onbekende gebieden naar het toilet moet
patserke schreef:LimaMambo schreef:heb het ff gegoogled.. maar emotofobie is braakfobie.. en dat heb ik niet..
ik ben bang dat ik in onbekende gebieden naar het toilet moet
oke ja wat je las in de yes was wel emotofobie,
ik weet niet welke fobie het is als je angst hebt om op een andere toilet te zitten,
vind je het smerig of gewoon angst om het daar te doen