Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) had dat ook altijd als t echt warm werd in de zomer. Jetje1985 schreef:Ik had er vannacht weer 1..werd wakker van een vies gevoel in de keel.
Bah.
Nu heeft mijn moeder vanmorgen de assistente gebeld en die had het over een tijdje een neusspray gebruiken..

Jetje1985 schreef:milatje schreef:Even langs de huisarts.
Volgens mij is er een soort neusspray dat het tegengaat
Ja het bloeden is niet zo erg meer hoor. Maar als ik de zalf vergeet, heb ik weer iets bloed in de neus.
Ik wacht nog even af en dan weet ik de ha te vinden.

Splendesco schreef:Ik heb vroeger heel veel bloedneuzen gehad, was altijd een hele waterval.
Ze zeggen dat je dan dunne/zwakke aders hebt in je neus, die door warmte of je neus snuiten kunnen springen en dan krijg je een bloedneus.
Heb de laatste tijd nooit meer een bloedneus dus weet ook niet of het waar is van die dunne/zwakke aders.
op een gegeven moment valt er weinig nog kapot te gaan in dat dichtgeslibde gebeuren hahaha (misschien dat ik daarom altijd een koude neus heb
) 
LadyFilou schreef:Ik heb ook met regelmaat bloedneuzen. Ook een tijdje achter elkaar en daarna stopt het.
Meestal voel ik van te voren ook druk in mn nek, en als de bloedneus geweest is, is die druk ook weg.
Al heb ik dit ook bij mijn HA vermeld en die zei dat dit geen verband kon houden.![]()
Heb ook een zalfje gehad (aantal jaar geleden) Bactroban Nasal. Is witte vaseline (simpel gezegd, maar er zal vast nog iets bij in zitten).
Het hielp aardig, maar dat is lastig te zeggen als je periodes bloedneuzen hebt, en dan weer niet.
Jetje1985 schreef:Nou, ik moet vandaag naar de KNO-arts en ik ben zo zenuwachtig!!
Ik heb 3 weken geen bloedneus gehad en toevallig was ik gisteren met mijn moeder aan het ouwehoeren zo van ow dan hoef je er morgen ook niet heen blabla...even later moest ik niezen...en je raadt het al. Wel was het een hele korte. Vanmorgen op het werk had ik een langere...
Ik ben echt bang, omdat ik gauw flauw val