Vrouwen zonder make-up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:23

Ik ook nooit, veel te veel gedoe voor de spiegel, men neemt me maar zoals ik ben :j

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 10:23

daniella74 schreef:
Im mijn vrije tijd heb ik ook vaak helemaal niets op, vooral als ik met de paarden bezig ben maar naar mijn werk altijd een flinke laag.
Kan het niet maken naar mijn werkgever om er onverzorgd uit te zien en heb niogal wat weg te werken en op te leuken.

Hoezo is naturel onverzorgd?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:24

Ligt aan mn bui, soms heb ik dagen dat ik geen make-up op heb. Maar vaak toch wel, vind het toch wat verzorgder staan bij mezelf. Krijg van die rare oogjes zonder mascara :+

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:25

jup hier ook nog een!

doe alleen 's ochtends m'n haar maar gebruik verder geen make-up.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:26

Hier nog één. Alleen bij grote uitzondering en speciale omstandigheden. :P
En dan nog niet meer dan oogpotlood en een beetje oogschaduw. :+

Ik weet niet, mlles zou dragen wat het gemiddelde meisje inmijn klas vroeger droeg, zou ik me flink ehm... besmeurd? :o voelen...
Weet niet, maar voelt gewoon maf. :D

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:27

Ik heb ook nooit wat op, misschien twee keer per jaar, met oud&nieuw en kerst ofzo... Vind het maar onhandig en erg slecht voor je huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:28

Nooit.....

Hecht er geen waarde aan.

Echt zelden dat ik iets op doe met uitgaan, maar dan zelfs zo min mogelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-09 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:29

Saskiaatje schreef:
En dan bedoel ik echt he-le-maal niks. Dus geen foundation, geen mascara, geen oogschaduw, geen eyeliner. Gewoon wakker worden, douchen en naar je werk/school/noem maar op.

Bestaan die nog?

:Y)

Jep! :D

Alleen met hele speciale gelegenheden gaat er wat op, bijv. verjaardagen, feestjes en partijen.
En dan nog alleen mascara en een beetje oogschaduw (als ik het in de buurt heb) Maar verder niet hor!
Kan ik tenminste heerlijk door mn ogen wrijven als ik jeuk heb, hihi! 8-)
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 09-03-09 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Hiero! Geen zin in gefrut in de ochtend, lik dagcreme en ik vind het helemaal goed. Ga ik eens ergens naartoe in de zin van feestje dan wel, maar alleen mijn ogen maak ik dan op, foundation voelt bij mij als een masker dat ik op heb, voel me dan niet mezelf. En ook omdat ik vaak te lamstralig ben om alles in de avond weer van mijn snuit te moeten halen begin ik er al niet eens aan. :D

opisop_shop

Meldt zich :D

Ik draag echt noooooit make-up.
Vind het niet nodig.
Niet zo van "ik ben al mooi genoeg van mezelf" maar vind het onnodig om voor wat anderen van je vinden aan jezelf te gaan lopen sleutelen.
Voel me prima over mezelf en vind niet dat ik dat voor een ander hoef te doen, en voor mezelf hoeft het dus sowieso ook al niet.
De ene keer in de afgelopen 3 jaar ofzo dat ik een keer mascara opdeed kreeg ik van iedereen opmerkingen dat ik er zo leuk uitzag.
En dat doet dat kleine zwarte laagje? Normaal zie ik er dus niet leuk uit, alleen met make-up? en bedankt...
Loop gerust in mn oude kloffie naar de winkel enz. :Y)

Mi_Amore

aanwezig :D Ik heb me in heel mijn leven nog maar 1x opgemaakt en dat was voor het huwelijk van m'n beste vriendin.

Heeeel af en toe als ik uit ga met m'n vriend een beetje mascara. Maar bij de paarden niets, op het werk niets, als ik gewoon met vrienden wegga draag ik ook niets. Liefst van al puur natuur :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:30

Niet elke dag. Soms loop ik lekker zonder make upje rond hoor, no problem. Wel even wat dagcreme op voor de droge plekjes,that's it.
Maar soms doe ik ook wel wat make up op, maar sowieso vind ik een naturel look mooier dan een dichtgeplamuurd gezicht met enorme rode lippen en flinke lagen poeder.
(tenzij je bijvoorbeeld een mooie foto wilt laten maken of een speciaal feestje hebt,dan mag het best iets uitbundiger..)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:31

ik heb het 'geluk' dat ik blond ben en zonder mascara totaal geen contrast in mn gezicht heb XD
vandaar altijd een mascara op, tenzij ik mn wimpers heb geverfd. dan ga ik idd vaak genoeg lekker zonder make-up de deur uit heerlijk. ik ben dus ook echt super jaloers op de mensen met donker gekleurde wimpers!!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:31

aanwezig! ik gebruik ook bijna nooit make up of ik moet een feest hebben ofzo maar meer niet...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:32

Vriendin van mij heeft ook echt niets. Ze heeft 1 keer mascara geprobeerd, maar ze kon echt niet met dat ding om dus heeft ze het maar opgegeven. Ik ben het nu zo gewoon haar te zien zonder schmink dat het volgens mij heel erg 'fake' gaat uitzien als ze dat wel opheeft. Alleen als ik er eens blijf slapen en ik kom de volgende dag tot de conclusie dat ik mijn make-up reiniger vergeten ben, en zij heeft daar helemaal niets van in huis is dat wel even een probleem :+ .
Ik heb een beetje op, vaak zo dat je het net ziet dat er iets is, en soms dat mensen het zelfs niet zien. Als ik nergens belangrijks naar toe moet, de bakker of de bib ofzo, dan laat ik het ook vaak om mijn tijd daaraan te verdoen. Echt overdreven veel met allerlei dagcrèmes en tinten en oogschaduws vind ik helemaal niet mooi. Ik vind dat een toekomstige partner toch op zijn minst een idee moet kunnen vormen van wat voor gezicht er 's morgens langs hem kan wakker worden :D .

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:34

Jeps, hier is er zo'n eentje. Heeeel soms gaat er mascara op als ik uit ga, maar dat heb ik al in geen eeuwen meer gedaan. vind ik niet nodig. Lekker mezelf zijn.

Sommige mensen zijn bijna oranje van de foundation die ze over hun hele gezicht smeren. Dat vind ik er lelijker uit zien dan gewoon puur natuur (vind ik 9 van de 10 keer beter en mooier)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:35

Hier nog 1...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:36

ja katleentje dat ben ik met je eens...
lijkt me als man echt schrikken als je uitgaat met een vrouw met lagen prachtige make up en je wordt wakker en alles is uitgelopen en uitgesmeerd hahaha...
of staan die vrouwen stiekem vroeger op dan vriendjelief om hun make up bij te werken }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:37

a
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-23 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:38

Naar werk heb ik echt geen make-up op, vind ik ook niets onverzorgds aan trouwens.
Alleen bij het uitgaan een heel klein beetje oogschaduw en een likje mascara, that's all.
Voor de rest ga ik echt ongesmeerd door het leven en dat bevalt me prima.

Toogfilosoof

Hier nog iemand. Heb 's ochtends geen zin in al dat gedoe en vind mezelf wel best zonder make up.Nog nooit problemen mee gehad. Mn haar moet meestal wel goed zitten. :o
Laatst bijgewerkt door Toogfilosoof op 09-03-09 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

marlies85

* steekt hand op *

Ik sta op, kleed me aan, doe m'n haar en ik is klaar :D

Make-up...meestal met een feestje ofzo...en ook nog alleen maar als ik er zin in heb

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:39

Anoniem schreef:
ja katleentje dat ben ik met je eens...
lijkt me als man echt schrikken als je uitgaat met een vrouw met lagen prachtige make up en je wordt wakker en alles is uitgelopen en uitgesmeerd hahaha...
of staan die vrouwen stiekem vroeger op dan vriendjelief om hun make up bij te werken }>

:D

2 vriendinnen van mij kwamen een keer 's morgens vroeg al langs, mijn oudste zus was wakker en zonder make-up... Even ter notitie, ze hadden allebei mijn zus heus wel vaker gezien dan die ene keer :+ Daarna gingen we even naar de paarden ofzo, geen idee waar we naar toe gingen, maakt ook niet uit :P Vragen ze in eens wie dat meisje bij ons in huis was? Mijn zus zonder make-up, hoezo? Nou, ze zag er zo anders uit! Ze vonden haar eerst wel knap, maar toen???? _O-

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:40

Hier nog een. Ik heb het niet eens in huis.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:41

*steekt ook hand op*
:D