Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iris82 schreef:Ik heb inderdaad tot gisteren in het ziekenhuis gelegen...
Ik zal wel een volledige update plaatsen als ik mezelf wat beter voel. Bedankt dat jullie me toch gemotiveerd hebben om naar de dokterspost te gaan.

zei dat ie niet wist wat het precies was en dat ie me door wilde sturen naar het ziekenhuis. Omdat ik echt niet dacht dat ik opgenomen moest worden, ben ik naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis gegaan met mn vriend. Daar aangekomen bloed geprikt (2 keer door mn ader heen geschoten) en infuus aangelegd (nog 2 keer door mn aders heen geschoten) en foto's gemaakt. Bleek ook weer verhoging te hebben 38.5 graden. Daar door de EHBO arts nogmaals geluisterd, gevoeld en geduwd. 
T was ondertussen ook al half 2 snachts!!
Volgende dag kwam de arts weer en die zei dat ze wel wat gevonden hadden, maar dat ze zo niet wisten wat het was. Ze hadden biopten genomen en die zijn op kweek gezet. Net als mn bloed en urine.

Heel veel succes tot die tijd iig, en hopelijk komt er iets uit wat makkelijk te verhelpen is!
Ik snap echt niet dat ze je zo lang rond kunnen laten lopen, beetje mens onteerend eigenlijk.
) 
Iris82 schreef:Ik hoop het ook, ik vind het alleen zo gruwelijk irritant om zo misselijk te zijn de hele tijd. Snap er helemaal niets van wat dat met een ontsteking in mn grote darm te maken heeft, maar tis toch zo.
Het onderzoek wees uit dat er wel een ontsteking zat, er zat zelfs een soort van zweer. Het kon Crohn zijn, een andere chronische ontsteking waarvan ik de naam niet meer weet, iets wat alleen bij oudere mensen voorkwam (en eigenlijk dus niet zou kunnen) of iets wat ze 'nog niet wisten wat'.
Hoop echt dat het meevalt.