Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jordy schreef:@ serena1978
Ik hoop dat ik van de huisarts een MRIscan kan krijgen.. wat jij zegt heb ik dus ook.. 1 verkeerde beweging en ik heb weer last.
Gister nog een paardje van de stal naar de poetsplaats gebracht die heel vrolijk naar zijn voerbak wilde rennen het moment dat je dan iets tegendruk aan het halstertouw geeft, doet het bij mij al zeer waardoor ik de rest van de dag steken in mijn schouder en rug heb.
Ga kijken of ik deze week nog terecht kan bij de huisarts.
Iedereen bedankt voor de tips enzo!
). Cowgirl schreef:Jordy schreef:@ serena1978
Ik hoop dat ik van de huisarts een MRIscan kan krijgen.. wat jij zegt heb ik dus ook.. 1 verkeerde beweging en ik heb weer last.
Gister nog een paardje van de stal naar de poetsplaats gebracht die heel vrolijk naar zijn voerbak wilde rennen het moment dat je dan iets tegendruk aan het halstertouw geeft, doet het bij mij al zeer waardoor ik de rest van de dag steken in mijn schouder en rug heb.
Ga kijken of ik deze week nog terecht kan bij de huisarts.
Iedereen bedankt voor de tips enzo!
Kun je niet via je fysio een doorverwijzing krijgen.

Maargoed dat komt waarschijnlijk omdat ik mezelf snel overvraag.Sjonniej schreef:Dat is het leuke van dit soort klachten he. Van de buitenkant kan niemand zien dat jij ergens last van hebt, dus dan zal het allemaal wel meevallen en je zult je wel aanstellen.

Bedoel, iemand van mijn leeftijd voor wie uitmesten, tillen e.d. al te veel is? Daarom ga je je al snel dingen doen waarvan mensen verwachten dat je die normaal gesproken toch ook wel kan doen.
Ik let nu op dat ik in mijn pauze zo'n 45 flink wandel (heb kantoorwerk, dus zit bijna 9 uur per dag) en probeer het 2x per week fitnessen er nu echt in te houden. Vanaf volgende week start ik met het rug!startprogramma! Ben benieuwd.
Citaat:Zo kreeg ik vanochtend nog de vraag of ik wilde uitmesten