katiavl schreef:Ts hoe is je gevoel van zelfwaarde? heb je soms wisselende stemmingen, een gevoel van leegheid?
Verder begrijp ik dat ze dus meer aanwezig zijn bij stress?
Pfff mijn gevoel van zelfwaarde. Hoe omschrijf je dat? Ik denk dat het niet anders is dan dat van anderen, maar denkt niet iedereen dat?
Ik heb soms wisselende stemmingen, maar meestal valt dat wel mee, het gebeurd maar heeeeeeel af en toe, en ook daarvan denk ik dat het normaal is. En een gevoel van leegheid. Soms, af en toen van die buien dat ik me afvraag waarom ik geen vrienden heb, en de rest van de wereld wel. Maar ook dat maar heel erg zelden, en de laatste tijd niet meer eigenlijk.
En ze zijn er altijd. Bij stress heb ik meer behoefte aan contact, dus heb ik meer gesprekken.
Hebben ze trouwens een naam?

Dacht al dat ik gek werd
Het klinkt alsof jij echt hetzelfde hebt als dat ik heb. Bewust van het feit dat ze nep zijn maar ze zijn er wel.
Maar dan nemen de persoonlijkheden de persoon helemaal over, en dat is toch iets heel anders.....
Ik weet het ook niet..... maar zolang ik er geen last van heb maakt het ook niet uit toch, het is altijd al zo geweest en 't gaat prima zo.
Heb altijd veel vrienden gehad, populair enz. behalve lang geleden in de 2e klas van de middelbare school, toen had ik ook wat van die puberprobleempjes zoals bijna elk kind denk ik.