Voordeel: vermoedelijk zijn de wilde haren er al een eind af en kan ie bij jou tot rust komen en 'voor 't echie' gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Skitter schreef:Het feit dat seks toch nog wel een beetje bijzonder kan zijn met iemand waarvan je houdt is gewoon helemaal weg bij hem, in mijn mening.
Seks om de seks is anders dan seks met iemand van wie je houdt en om wie je geeft.
Maak jezelf niet gek. Je kunt er niets aan veranderen en je kunt het maar beter accepteren. Het is zonde als dit je relatie zou verpesten. Hij heeft veel bedpartners gehad: so be it. Hij is nu bij jou toch?
Jammer, ja. Een ramp, nee. Maar was het minder erg geweest als het er tien waren geweest? Of misschien drie maar dan alleen voor de seks?
Ik zou er geen probleem van maken en er vooral niet over gaan malen. Daar heb ik alleen mezelf mee en uiteindelijk kost dat me misschien wel mijn relatie. No way.
Skitter schreef:Ik zal nooit 'de beste' zijn want ja, hoe kan ik nou ooit iets beter doen dat 25 verschillende vrouwen die allemaal anders (nou ja..anders...) waren. En soms als het met helemaal niet meer gaat begint het gedachte van 'hoe is onze seks dan anders????'

Polivy schreef:Of misschien drie maar dan alleen voor de seks?

) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan. Dit is een risico dat niet zo groot is met deze jongen. Ook zou ik inderdaad proberen te geloven in de uitspraak dat seks met iemand van wie je houd heel anders is dan seks voor een nachtje! Ronne schreef:Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan.
Skitter schreef:Wat betreft SOAs... Grote kans dat hij 'HPV' heeft, (Want ja, zo'n 80%(!!!!) van Amerika heeft het)... wat dat precies is weet ik niet maar 9 van de 10 keer zorgt het voor baarmoederhalskanker (of ja, dat is de grooste boosdoener, dacht ik!).. Ik laat me er dus snel tegen eenten (dat kanker dan, tegen HPV is helaas niet aan te doen, op dit moment) Vriendin van me heeft het ook, zij zegt dat het ook voor bulten ...daar... kan zorgen, mijn vriend zegt van niet. Ik denk dat mannen er eigenlijk maar weinig last van hebben, maar geven het wel lekker door....

Polivy schreef:Ronne schreef:Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan.
Dit vind ik echt zulke onzin! Ik hoor het wel vaker, maar er klopt natuurlijk niets van. Het slechtste excuus wat ik ooit heb gehoord (naast 'ik was dronken' dan)