Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:24

Het is geweest en er valt niets meer aan te veranderen, dus het heeft weinig zin om erover te blijven doormalen in je hoofd.

Voordeel: vermoedelijk zijn de wilde haren er al een eind af en kan ie bij jou tot rust komen en 'voor 't echie' gaan ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:43

Polivy schreef:
Skitter schreef:
Het feit dat seks toch nog wel een beetje bijzonder kan zijn met iemand waarvan je houdt is gewoon helemaal weg bij hem, in mijn mening.

Seks om de seks is anders dan seks met iemand van wie je houdt en om wie je geeft.
Maak jezelf niet gek. Je kunt er niets aan veranderen en je kunt het maar beter accepteren. Het is zonde als dit je relatie zou verpesten. Hij heeft veel bedpartners gehad: so be it. Hij is nu bij jou toch?
Jammer, ja. Een ramp, nee. Maar was het minder erg geweest als het er tien waren geweest? Of misschien drie maar dan alleen voor de seks?
Ik zou er geen probleem van maken en er vooral niet over gaan malen. Daar heb ik alleen mezelf mee en uiteindelijk kost dat me misschien wel mijn relatie. No way.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:44

Polivy schreef:
Seks om de seks is anders dan seks met iemand van wie je houdt en om wie je geeft.

Deze zin is letterlijk uit de mond gekomen van 'mijnbijnavriendje'.
Je kunt er nu idd niets meer aan veranderen. Ik zou er niet meer over nadenken, dat heeft toch geen nut.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:50

Skitter schreef:
Ik zal nooit 'de beste' zijn want ja, hoe kan ik nou ooit iets beter doen dat 25 verschillende vrouwen die allemaal anders (nou ja..anders... :roll: ) waren. En soms als het met helemaal niet meer gaat begint het gedachte van 'hoe is onze seks dan anders????'

Je kunt inderdaad nooit beter zijn dan een spookbeeld... :)
Of jij wel of niet beter bent, weet je niet. Dat soort vergelijkingen maken of vragen stellen is ook vragen om problemen - onzekerheid leeft van dit soort voeding. :)
Jullie zijn samen, en hebben sex. Wat hij lekker vind moet hij vertellen, wat jij fijn vindt moet je hem aan zijn verstand peuteren. En of je daarbij wel of niet beter bent? Kom op, go for it! Jij bent jij, en das de moeite waard. Overigens wordt sex in mijn ervaring beter als je het vaker met elkaar gedaan hebt - dus je bent überhaupt beter ;)

En onzekerheid is onzettend onaantrekkelijk, ook in bed....

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:56

veranderen kun je het toch niet meer, het is van voor jouw tijd en dus zul je t moeten laten rusten.

HEt feit dat hijveel om je geeft en al langer een relatie met je heeft zou dan voor mij veel meer tellen!!! Geniet van elkaar dat is veel leuker dan je alleen maar druk maken of je wel even goed bent als zijn exen. Met jou heeft hij het waarschijnlijk al vaker gedaan dan met al de anderen bij elkaar dus..........

succes met loslaten!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:01

het gaat er toch helemaal niet om wie er er het beste "presteert" in bed? Iedereen vind iets anders lekker dus wie de een geweldig vind vind de ander niks. Dat is zo subjectief. Net als mensen die beweren dat iemand absoluut niet kan zoenen/etc. Iedereen kan het alleen misschien niet naar jou smaak. (even zwart-wit gezegd).
En waarom jij iets beter kan doen dan die andere 25 vrouwen, omdat het hier om liefde gaat!! Dat is het meest wezenlijke verschil wat er kan zijn... Jij bent júist bijzonder, leuker, beter, fijner, etc.. omdat het met liefde is. Bovendien ben jij in alles beter dan die 25 bij elkaar want anders had hij met een van hun wel een lange relatie ;)
Het aantal personen waarmee je iets intiems hebt gedeeld doet toch niets af aan of sex speciaal is? Met de ene persoon is het specialer dan met de anders, het is niet voor niets de scheiding tussen liefde of alleen lust. Je kan wel een eeuwigheid wachten tot je eeen vaste relatie krijgt maar daar wordt het echt niet specialer/beter van...
Wat betreft het ontmaagden wat iemand hier aanhaalde, misschien voelde het voor je vriend juist wel speciaal dat hij jou eerste mocht zijn. Mocht ik een relatie krijgen met iemand die nog maagd is zou ik me juist speciaal voelen dat hij zijn eerste keer met mij wil delen. Zo kan je het ook bekijken :D

En onzekerheid in bed is zeker onaantrekkelijk, je merkt vanzelf wat iemand fijn vind en je merkt ook aan iemand of je het doet zoals diegene het prettig vind. Hoeveel vrouwen er aan je vooraf zijn gegaan maakt daar geen verschil in. Hij zal heus niet denken oooh was nr 14 nog maar hier of nr 19 die kon het allemaal veel beter.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:03

dat is het leven voor jou, daar heb jij helemaal niks mee te maken

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:05

Nu kom je tussen de jongens uit mijn leeftijdsgroep er nog niet zo veel tegen die een dergelijk aantal voormalige bedpartners heeft dus ik heb er nog niet zo veel ervaring mee. Ik zou er echter niet al te veel om geven (wat ik wel altijd even zou checken vantevoren is of hij soa-vrij is) mannen/jongens zijn in tegenstelling tot vrouwen bezig met het hier en nu en ze zullen dus veel minder snel vergelijken of iets dergelijks. En die bedpartners, tja dat is het verleden, daar kun je nu wel om kniezen maar je kan er niet veel aan veranderen. Je kunt het mischien ook van een heel andere, positievere kant bekijken, hij heeft er al velen gehad dus ook best veel ervaring in bed! Hij is nu met jou in een relatie, ik zou je niet te veel zorgen maken om het verleden, daarmee zou je de toekomst kunnen verpesten!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:08

Het verleden kan je niet meer veranderen..het enige waar je nog iets aan kan doen is, ervoor zorgen dat je z'n laatste bent en blijft ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:02

Even simpel gevraagd. Maar denk je echt dat je er een heel ander gevoel bij zou hebben als het er 'maar' 5 waren geweest. Alsof het dan niet door je hoofd zou spelen dat hij het met anderen heeft gedaan? Of verder nog als het bv. maar tot 2 was beperkt geweest, omdat die 2 mensen echt speciaal waren.

Je kan je er druk over maken, je blind staren op vroeger en wat hij voor jouw ooit heeft gedaan. Maar daar heb je vooral jezelf mee eigenlijk..

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 21:53

Wow, bedankt voor je vele reacties.(BTW sorry voor alle typfouten in de eerste post!)

Ik heb alle reacties gelezen en ze komen allemaal wel ongeveer op hetzelfde uit.. en het klopt ook! En dat zie ik en ik snap ook eigenlijk niet dat ik er moeite mee heb... Ik denk dat ik het meer gewoon ergens jammer vind... En inderdaad het was eigenlijk altijd seks om de seks.. Met maar een paar meiden heeft een zgn 'relatie' gehad.. En ja ik ben zo blij met hem en ik merk ook echt dat hij zo veel om mij geeft, en HIJ heeft het al over trouwplannen en verteld me zo vaak dat DIT juist is wat hij wou...

Nee ik laat dit niet onze relatie verpesten!!

Wat betreft SOAs... Grote kans dat hij 'HPV' heeft, (Want ja, zo'n 80%(!!!!) van Amerika heeft het)... wat dat precies is weet ik niet maar 9 van de 10 keer zorgt het voor baarmoederhalskanker (of ja, dat is de grooste boosdoener, dacht ik!).. Ik laat me er dus snel tegen eenten (dat kanker dan, tegen HPV is helaas niet aan te doen, op dit moment) Vriendin van me heeft het ook, zij zegt dat het ook voor bulten ...daar... kan zorgen, mijn vriend zegt van niet. Ik denk dat mannen er eigenlijk maar weinig last van hebben, maar geven het wel lekker door....

EDIT: Op de vragen of ik het anders zou vinden als het een lagere nummer geweest was.. Natuurlijk weet ik het niet zeker maar ik denk het eigenlijk wel. Dan geeft in elk geval aan dat het toch iets meer betekende voor hem..

Maar nogmaals, het is over, ZIJN verleden, niet de mijne. En ja ik moet het gewoon accepteren als iets wat bij hem hoort. En zoals eerder gezegd is, is het iig over, hij heeft het allemaal gehad, en weet dus nu beter wat hij wel en niet wil.. En het maakt hem wie hij nu is en van hem hou ik :+:

Ja soms krijg ik echt zo'n flits van hem met andere meiden in mijn hoofd, maar wie weet heeft hij dat ook gehad (ik heb hiervoor een relatie van 5 jaar gehad en een 'scharreltje')

Ja ik ga dit echt uit mijn hoofd proberen te zetten, DIE jongen kende ik niet eens.....

EDIT2: Ik had er trouwens niet naar zijn nummer gevraagd.. volgens mij maakte ik al grapjes dat onze half stad gen*ukt had en toen zei volgens mij iets van ja, als onze stad maar uit 50 mensen bestaat...of zoiets... ach ja

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:17

Ik denk dat jongens dan ook nog vooral eens overdrijven in aantal, het is nu eenmaal "beter" als je het meer hebt gedaan, of wel komt het enkel maar zo over;

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:24

wel, hij kan serieus toe zijn aan iets anders en ook daadwerkelijk van je houden, aan de andere kant staat voor mij het zinnentje van mijn prof in mijn hoofd gegrift (over soa's eigenlijk maar is ook breder te interpreteren)

Je kan je vriend vertrouwen, maar vertrouw je zijn ex(en), en die hun ex en die van hen,...?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:25

Polivy schreef:
Of misschien drie maar dan alleen voor de seks?

En als het er maar eentje is geweest al die jaren? Maar wel degene met wie hij wilde trouwen later? Dan voel je je toch ook een soort tweede keus, of vraag je je af of diegene voor jou bijzonderder/ leuker etc was. Zouden ze andere dingen gedaan hebben dan jullie nu?

Het is en het blijft moeilijk zoiets, of diegene nou 1 of 20 bedpartners heeft gehad. Beter weet je het gevoon niet teveel.

Ik zou alleen wel mezelf en/of hem laten testen op een SOA denk ik. Straks zit jij met de gebakken peren van zijn verleden.

Ik zie trouwens dat je al gereageerd hebt en er nu een stuk positiever in staat +:)+

*edit voordat je je gaat laten enten nu, lees dit topic eens: [MW] Nog meer meiden die gaan voor baarmoederhalskanker prikken?

Je kan je beter op tijd en regelmatig laten controleren (uitstrijkje)
Laatst bijgewerkt door Nic op 25-02-09 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 22:27

Ja ik laat me binnenkort testen op SOAs en laat me prikken tegen baarmoederhalskanker..(HPV)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:28

Zie mijn edit :)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:31

Slim om je te laten testen, zou zonde zijn als je bijvoorbeeld door zijn chlamydia onvruchtbaar wordt.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:54

Hij heeft in ieder geval zoveel ervaring opgedaan dattie wel heeeel erg goed moet zijn :+

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:56

Idd laten testen. Goed van je. Maar hem ook laten testen!!! En heeft ie een SOA, echt gewoon seks met een condoom hoor meis. Want straks ben jij de pineut en dat wil je echt niet.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:56

Silvaantje schreef:
Hij heeft in ieder geval zoveel ervaring opgedaan dattie wel heeeel erg goed moet zijn :+

Of verprutst door al die vorige :D _O-

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:08

Weet je wat wel een voordeel is? Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord ;)) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan. Dit is een risico dat niet zo groot is met deze jongen. Ook zou ik inderdaad proberen te geloven in de uitspraak dat seks met iemand van wie je houd heel anders is dan seks voor een nachtje!

Probeer verder iets te vinden in bed wat echt van jullie samen is. Jij hebt het voordeel dat je hem hebt leren kennen en dus goed weet wat hij fijn vindt. Daar kun je je voordeel mee doen en seks zo voor jullie wel echt iets bijzonders maken!

Probeer hem te vertrouwen, want anders denk je je relatie kapot!

Succes!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:10

Ronne schreef:
Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord ;)) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan.

Dit vind ik echt zulke onzin! Ik hoor het wel vaker, maar er klopt natuurlijk niets van. Het slechtste excuus wat ik ooit heb gehoord (naast 'ik was dronken' dan)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:19

Skitter schreef:
Wat betreft SOAs... Grote kans dat hij 'HPV' heeft, (Want ja, zo'n 80%(!!!!) van Amerika heeft het)... wat dat precies is weet ik niet maar 9 van de 10 keer zorgt het voor baarmoederhalskanker (of ja, dat is de grooste boosdoener, dacht ik!).. Ik laat me er dus snel tegen eenten (dat kanker dan, tegen HPV is helaas niet aan te doen, op dit moment) Vriendin van me heeft het ook, zij zegt dat het ook voor bulten ...daar... kan zorgen, mijn vriend zegt van niet. Ik denk dat mannen er eigenlijk maar weinig last van hebben, maar geven het wel lekker door....

De percentages waarin HPV voor baarmoederhalskanker kan zorgen verschilt per variant. Inderdaad zijn er varianten die voor genitale wratten zorgen, het is ook een papiloma virus :)
Je ent tegen het virus dat kanker kan veroorzaken, niet tegen het virus.

Veilig vrijen blijft belangrijk... :)

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:25

Polivy schreef:
Ronne schreef:
Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord ;)) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan.

Dit vind ik echt zulke onzin! Ik hoor het wel vaker, maar er klopt natuurlijk niets van. Het slechtste excuus wat ik ooit heb gehoord (naast 'ik was dronken' dan)

Ik heb het zelf gehad... ben toen niet vreemd gegaan, maar heb wel een relatie van toen 4 jaar uitgemaakt. Is gelukkig (toen ik op ontdekkingstocht was geweest) wel allemaal weer goed gekomen, maar ik wil maar zeggen...

Een goed excuus om vreemd te gaan is er nooit, want het is iets wat je gewoon niet mag doen! Maar ik probeer wel aan te geven dat het soms echt kan gaan kriebelen als je maar met een persoon ervaring hebt!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:29

Naar mijn mening zijn er dan ook andere dingen niet goed binnen een relatie, anders ontstaat die drang of dat verlangen niet. Maar dat is een andere discussie.