Ervaringen Bio-Oil bij littekens, striemen etc??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 22:15

Bij de kruidvat :D , ze verkopen het volgens mij overal wel nu.

_Kimberley

Re: Ervaringen Bio-Oil bij littekens, striemen etc??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:09

Ik ga het ook proberen, ben benieuwd of het werkt.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 19:20

Super zeg, ik ga het eens nalezen allemaal!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:05

Ik ga het binnenkort ook zeker kopen!
Moet eerst nog even naar de dokter, voor andere vlekken die mogelijk ook op mijn gezicht zitten.
Verder veel littekens op kin en wang. Het is altijd de moeite van het proberen waard :)
Volg dit ook even!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:14

Ah, ik heb een flesje meegenomen bij de Huishoudbeurs!!
Ik moet nog beginnen met smeren.
Tijdens de groeispurt, let wel 15 jaar geleden, zijn op mijn knieen striemen ontstaan. Ik vind die keilelijk! Ik hoop dat dit gaat werken.
Tijdens de zwangerschap heb ik keurig gesmeerd met een olie. Daar heb ik dan weer helemaal GEEN striemen aan over gehouden!
Ik ga dit volgen..........:j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:37

Vende schreef:
Vanwege 2 operaties zit mijn buik 'vol' met littekens. (Nu heb ik een grote buik dus dat scheelt ;) ).

Ik heb 1 verticale die loopt van net onder m'n borsten tot boven aan m'n navel. Deze was in het begin enorm dik en het leek net een snoer wat op mijn buik lag, ook was het litteken enorm rood.
Na een littekencorrectie is deze heel netjes geworden! Hij is niet meer dik (litteken ligt gelijk aan m'n huid) en hij is niet rood meer.

Nu had ik ook een erg lelijk litteken tussen m'n borsten. Deze hebben ze gecorrigeerd op 14 oktober 2008, maar dit litteken is nog erg dik, rood, en gevoelig. Je voelt hem nog echt zitten zeg maar. Zal dit litteken ook gelijk worden aan mijn huid en soepel?

Ik heb namelijk gehoord dat littekens op je borst heel lelijk helen...Het is zeg meer een litteken....eh WACHT IK TEKEN HET :D

Afbeelding

*kuch*

Zo ziet het er dus uit, de stipjes aan de zijkanten zijn zeg maar de plaatsen waar het hechtdraad eruit kwam. Zal dit ook wegtrekken die stipjes? Want dat vind ik ECHT lelijk. :\

ik ben jaloers op je borsten, wat mooi rond :o :D anyway, ik heb al jaren exceem tussen mn borsten, door het krabben is het een litteken geworden en net zoals je zelf al zei, om nou te zeggen het is niet zichtbaar... het is echt ontzettend lelijk geworden...

ik laat me littekens tegenwoordig voor wat ze zijn, het is wie ik ben.

ElmiraJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 00:41

Ik ben benieuwd, volg dit topic ook even :)

Heb zeer lelijke littekentjes van doorrijplekken vaan paardrijden :')

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 13:07

ik heb van die stiemen op mijn borsten nadat die dingen besloten om uit het niks opeens ff 2 cupmaten te gaan groeien.
Vind het echt heel lelijk dus ben heel benieuwd of dit werkt.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 13:50

@ DramaQueen, ja mooi rond zijn ze hè, helaas staan ze nogal ver uit elkaar (misschien hebben ze onderlinge ruzie) en de tepel is niet zo in verhouding, maar je kan niet alles hebben hè :D

Ik moet ook wel zeggen dat ik me niet schaam voor mijn littekens, ze zitten er nou eenmaal en een toverstafje is nog niet uitgevonden om ze te laten verdwijnen. Wél vind ik het jammer dat ik toch altijd even twijfel of het shirtje wat ik aan wil, niet teveel het litteken tussen m'n borsten toont...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 14:27

Iemand hier misschien ervaring met dit(of iets anders)product voor oudere littekens(jaren oud en dus wit geworden...)

Ik ben er zelfs mee naar de huisarts geweest ze zegt alleen "gewoon mee leren leven".
dat wil ik dus niet,ik wil er vanaf of op zijn minst dat ze minder zichtbaar zullen zijn...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 16:12

Waarom probeer je het niet zelf?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:29

"Gewoon ermee leren leven"... Wat is dat nu weer voor raar antwoord van je huisarts zeg!
Er zijn zoveel opties voor littekens, er is ook een dure laserbehandeling. Die opmerking slaat werkelijk waar nergens op.

Ik heb enkele oudere littekens, maar omdat ik eerst nog naar de huisarts voor mijn andere vlekken heb ik het nog niet gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:25

Ik heb het vandaag aangeschaft, gewoon bij de drogist. Ben benieuwd, hoor er wel goede dingen over. :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:48

Janine1990 schreef:
"Gewoon ermee leren leven"... Wat is dat nu weer voor raar antwoord van je huisarts zeg!
Er zijn zoveel opties voor littekens, er is ook een dure laserbehandeling. Die opmerking slaat werkelijk waar nergens op.

Ik heb enkele oudere littekens, maar omdat ik eerst nog naar de huisarts voor mijn andere vlekken heb ik het nog niet gekocht.

het is er ook mee leren leven, niet elk litteken kan vervaagd/gelaserd etc worden hoor, het klinkt misschien hard, maar het is ook gewoon accepteren dat het er is, blindedarm operaties zijn nu een klein streepje, vroegaah had je ze van 10 cm groot en die heb ik dus, maar nou en? hij zit er en ik moet er mee leven.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:10

Het gaat er om dat je het aangeeft bij de huisarts, en de huisarts zo'n botte reactie geeft.

Dat je ze nu eenmaal hebt, prima. En dat jij niet echt gelooft in die Bio-Oil en je littekens wel prima vind, dat is aan jou. Maar darkchrystal zocht naar een oplossing en dan is het niet aan jou om haar te zeggen dat ze er maar mee moet leren leven.
Sommige mensen kunnen/willen dat niet, en we weten allemaal hoe de medische wereld er vandaag de dag voor staat.

Ik ga maandag ook naar de dokter voor vlekken op mijn lichaam. Jij zou misschien zeggen: "Leer er maar mee leven." Maar ik ben degene die zich blijft ergeren, en blijft afvragen wat het nu voor vlekken zijn. En ik ben degene die altijd vragen krijgt over wat ik nu op m'n buik en rug heb. Dat zijn vervelende dingen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:30

Ik ga het denk ik ook maar eens proberen. Ik heb erg veel (kleine) littekens over mijn lichaam en ik wil er graag vanaf. Ik ben benieuwd of zoiets gaat werken. :)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 12:10

xDramaQueen schreef:
het is er ook mee leren leven, niet elk litteken kan vervaagd/gelaserd etc worden hoor, het klinkt misschien hard, maar het is ook gewoon accepteren dat het er is, blindedarm operaties zijn nu een klein streepje, vroegaah had je ze van 10 cm groot en die heb ik dus, maar nou en? hij zit er en ik moet er mee leven.

Dat jij ermee wilt leren leven is prima, maar ik wil van de littekentjes o.a. in mijn gezicht af. Ieder z'n keuze toch? Snap de waarde van jouw berichten niet helemaal in dit topic, jij hebt blijkbaar geen ervaring met dit spul?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 14:58

Ik vind die opmerking vrij ongepast.
ALs ik er niet mee wil leren leven en er het liefste vanaf wil,dan is me dat goed recht.
Voor hetzelfde geld heeft iemand hier fijne ervaringen met dit(of een ander)product voor oudere littekens,prima toch?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:36

Iemand die zegt: "gewoon er mee leren leven" kent waarschijnlijk niet zelf het gevoel van je te schamen of rotte opmerkingen te krijgen van anderen!
Ik heb bijvoorbeeld 3 sneetjes op mijn buik, 1 bij mijn navel en 2 net boven de bikini lijn. Ze herinneren me elke dag, dag op dag aan een zwangerschap die is misgelopen!! Nu zit ik er op zich na al die tijd niet meer zo mee, ik heb tenslotte nu een geweldige dochter van 3,5 jaar, maar bijvoorbeeld de striemen op mijn knieen (bij mijn kniebanden) die zie ik elke zomer weer tevoorschijn komen en die vind ik gewoon ronduit lelijk! Sommige exen vroegen dan wel eens wat het was en dat vond ik al akelig! Normaal doe ik in de winter/voorjaar een zonnebankkuurtje zodat je ze niet zo goed ziet op de "wittemelkflesbenen".
Dus iets wat ik mooi kan verbergen zit ik echt niet mee, maar iets wat zichtbaar is, dat vind ik akelig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:06

Ik heb wat littekens die dus echt wit blijven,en écht zichtbaar zijn,ook als mijn huid bruint. Ze bruinen niet mee en ik wil ze zo graag minder zichtbaar...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:12

Heb jij dan een lichte huid? Of is het zo'n oud litteken?
Ik ben heel donker van mezelf en mijn littekens kleuren dus roodbruin.
Natuurlijk wil je ze minder/niet zichtbaar. Wie niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:40

Mijn moeder heeft dat laatst ook voor me meegenomen :j
Maar dan vanwege dat ik soms een wat droge huid heb :)
(Daar zou het ook tegen helpen).
Maar of het nu echt tegen littekens helpt, geen idee :+

Dat het misschien de opliggende littekens zou vervagen (dus die gewoon op de huidvlakte liggen) daar kan ik me nog in vinden.
Maar diepgaande littekens/striemen .. Dat lijkt me niet ;)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 00:42

ik ben er mee begonnen het het idee dat hij iets lichter is maar kan natuurlijk ook tussen de oren zitten.
Ik heb het 50% goedkoper gekocht bij de kruidvat was in de aanbieding!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 09:34

Nou, ik ben vandaag begonnen met smeren :) ben benieuwd!

Gaat om grote brede striemen op mijn onderrug en heupen, kleine littekens ('puntjes') in het midden van mijn onderrug en aan de voorkant op mijn heupbotten, twee littekens in mijn nek, twee op mijn borst en op beide bovenarmen.

Wie niet waagt, wie niet wint!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 12:46

Precies, proberen is de beste manier om erachter te komen of het helpt.
Mijn acne is vele malen minder, de grote bulten die ik had zijn weg aan het trekken. Of het komt doordat ik zo goed smeer of doordat ik nu ziek ben en weinig eet (minder "slechte" dingen). We zullen het zien straks :+