Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vende schreef:Vanwege 2 operaties zit mijn buik 'vol' met littekens. (Nu heb ik een grote buik dus dat scheelt).
Ik heb 1 verticale die loopt van net onder m'n borsten tot boven aan m'n navel. Deze was in het begin enorm dik en het leek net een snoer wat op mijn buik lag, ook was het litteken enorm rood.
Na een littekencorrectie is deze heel netjes geworden! Hij is niet meer dik (litteken ligt gelijk aan m'n huid) en hij is niet rood meer.
Nu had ik ook een erg lelijk litteken tussen m'n borsten. Deze hebben ze gecorrigeerd op 14 oktober 2008, maar dit litteken is nog erg dik, rood, en gevoelig. Je voelt hem nog echt zitten zeg maar. Zal dit litteken ook gelijk worden aan mijn huid en soepel?
Ik heb namelijk gehoord dat littekens op je borst heel lelijk helen...Het is zeg meer een litteken....eh WACHT IK TEKEN HET
*kuch*
Zo ziet het er dus uit, de stipjes aan de zijkanten zijn zeg maar de plaatsen waar het hechtdraad eruit kwam. Zal dit ook wegtrekken die stipjes? Want dat vind ik ECHT lelijk.
Janine1990 schreef:"Gewoon ermee leren leven"... Wat is dat nu weer voor raar antwoord van je huisarts zeg!
Er zijn zoveel opties voor littekens, er is ook een dure laserbehandeling. Die opmerking slaat werkelijk waar nergens op.
Ik heb enkele oudere littekens, maar omdat ik eerst nog naar de huisarts voor mijn andere vlekken heb ik het nog niet gekocht.
xDramaQueen schreef:het is er ook mee leren leven, niet elk litteken kan vervaagd/gelaserd etc worden hoor, het klinkt misschien hard, maar het is ook gewoon accepteren dat het er is, blindedarm operaties zijn nu een klein streepje, vroegaah had je ze van 10 cm groot en die heb ik dus, maar nou en? hij zit er en ik moet er mee leven.