Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limerick schreef:Wat duur allemaal!!
Ik betaal 35,- voor onbeperkt, mag gewoon elke dag en ze zijn 7 dagen p/w geopend.. incl sauna, drinken, kluisje en groepslessen
Soms heb ik wel een aanmoediging nodig hoor
Zit elke dag ook nog bij mn paard en dan nog naar sportschool.. soms echt geen zin in maar doe mn best!
maare.. hier dus nog iemand die met lijf bezig is hihi
Paar maanden geleden ingeschreven maar nog niet mega veel geweest
Morgen weer..

XxriieterxX schreef:80 euro?? voor heoveel dagen?
ik betaal 30 voor 2 x per week.

en een gratis eens in de 6 weken personal trainer 

Heb het opgebouwd en ga nu zo'n 4/5 keer per week 
Wil dit zeker volhouden
Jumpfreak schreef:SETEFURII_ schreef:Ik fitness thuis, zo van die standaard bewegings oefeningen.
Dus ik ben wel bezig met m'n lijf, maar op zo'n machine loop 'k niet(niet meer alleszins)
Waarom niet? Hou je dat niet vol? Te duur of vind je het gewoon niet nodig?
Het fijne van in een sportschool rennen etc vind ik dat de temperatuur altijd gewoon prettig is, je niet op de dingen om je heen hoeft te letten (of je bijv. niet onder een auto rent) én wat ook echt een feit is; het is gezonder dan rondjes door de stad rennen.
Je ademt dan namelijk steeds de uitlaatgassen etc van de auto's, bussen in en dat is echt niet lekker voor je lichaam.

Happy_Liz schreef:Ik wil heel graag hardlopen, maar weet niet te beginnen.. Het lijkt me dat ik dat rustig moet opbouwen en niet meteen moet gaan rennen tot ik er bij neerval
Yessy schreef:Happy_Liz schreef:Ik wil heel graag hardlopen, maar weet niet te beginnen.. Het lijkt me dat ik dat rustig moet opbouwen en niet meteen moet gaan rennen tot ik er bij neerval
Moet je even zoeken naar het 'start to run' topic, dat is van een belgisch programma om in 10 weken op te bouwen van 0 naar 5 km hardlopen. Ik heb het nu een aantal keer gevolgd (en dan steeds tegen het einde stoppen omdat het te koud of te warm is, domme ik), is echt een goed programma!
ik zoek dat topic meteen op!