Help! Mijn haar! kan ik op 1 dag 2x kleuren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:44

ik vind het wel een hele mooie kleur haha

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:45

overigens wel bijzonder dat je van blond met blonde verf naar donkerbruin bent gegaan... heb je de nummers wel gecontroleerd op de verpakking en op het flesje? krijg sterk het vermoeden dat er gewoon de verkeerde kleur in het doosje is gedaan... want blond op blond kan nooit donker worden volgens mij.. hoogstens geel of groen..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:50

dat dacht ik ook al, dat klopt niet met de kleuren die er in horen te zitten..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:52

de blondverf die mijn kapster altijd in mn haar doet is wittig met een blauwgrijze gloed... anders dan die kleur lijkt mij niet goed voor blonde verf..
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 20-02-09 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:54

idd ik vind het ook wel een mooie kleur :D

maar niet blond in gaan gooien nu, want dan heb je kans dat het oranje of iets in die geest gaat worden :D

Idd even naar de kapper gaan...
ik heb wel eens mijn haar donker geverfd, en daarna nog eens blonde lokjes erin, maar heel je haar.... dat weet ik niet of dat wel zo goed is :D

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:19

de kleur heeft niks te maken met de inwerk tijd, blond of bruin is wel een heeeeeeel groot verschil.
Denk dat er een fabrieks foutje is gemaakt en dus niet de juiste kleur in het flesje zat!
Eventueel foto's maken kun je misschien wel de kosten van de kapper ergens verhalen

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:20

mooie kleur! maar het staat niet iedereen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:28

Hm ultralicht blond op blond haar en dat wordt donker?? Hm daar was iets mis met het flesje vermoed ik. Dat kan nooit.

Ik ben zelf lichter blond en had de gewone blond gepakt dus een tint donkerder. Dit is wel behoorlijk wat donkerder uitgevallen bij mij. Ben nu echt donkerblond tegen bruin aan.

HenrietteM

Re: Help! Mijn haar! kan ik op 1 dag 2x kleuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 16:36

de nummers op de flesjes klopten, ben ik mee terug gegaan naar de drogist. Die liet mij de waarschuwingsstickers zien die tegenwoordig op de verpakking zitten. Er komen heel veel klachten binnen. Deze kleur staat mij gewoon niet, daarvoor heb ik een te lichte huid en lichte ogen. Plus de gloed bij mij is een beetje oranje/rood achtig. Niet mooi.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:37

Maar die kleur lijkt me juist mooi!

Ik was ooit hoogblond, maar ben al vanaf mijn 13e donkerharig :P
gelukkig is mijn mama kapper, dat spul uit de winkel is vaak erg slecht voor je haar en ik zou ook niet weten hoe ik dat zelf voor elkaar zou krijgen :+

Maar goed, ik heb altijd hele donkere wenkbrauwen gehad, dus de donkere kleur stond niet mis bij mij, hoewel ik in het begin vaak de opmerking heb gekregen dat ik er hard in het gezicht door zou zijn geworden of een hele gemene uitstraling had...Toen ik dat hoorde heb ik mijn haar pikzwart laten verven }>

Nu heb ik vaak zo'n donkerbruin/zwart kleur, bevalt goed.

Maar goed, inderdaad niet zelf klooien, tenzij je een mooie worteltjeskleur wilt voor carnaval :Y) Maar lees dat je naar de kapper gaat...Goed zo! Kun je nog een bevor en after foto plaatsten? Lijkt me grappig om te zien hoe je binnen een paar uur van donker naar hoog blond gaat :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:26

En is het nog goedgekomen?

haarverf uit de winkel is inderdaad echt vette bagger zooi. Merk echt dat mijn haar nu veel gezonder is sinds ik het bij de kapper laat verven :)

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:29

Haha
Ik heb dat ook een paar maanden geleden eens gedaan!
Ik had van dat kastanje bruin haar en wou het blonderen.
Het is oranje uitgeslagen.
Het was gewoon niet om aan te zien ! Ik schaamde me dood.
En hier thuis maar met mij lachen :+
Ik heb de volgende dag een muts opgezet en recht richting kapper gegaan !
Zij hebben het toch nog terug oké gekregen :D

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 23:30

mmmm ja, het is wel redelijk goed gekomen. Blij word ik er nog niet van, maar ik kan weer over straat. 3 uur bij de kapper gezeten en € 135 lichter.........

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:53

HenrietteM schreef:
mmmm ja, het is wel redelijk goed gekomen. Blij word ik er nog niet van, maar ik kan weer over straat. 3 uur bij de kapper gezeten en € 135 lichter.........

Ja dat ken ik

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:01

heb je een foto of iets van hoe het nu is? en waarom ben je er nog steeds niet helemaal blij mee?
135,- is ook wel veel geld zeg... zou nu zeker een klachtbrief sturen naar de fabrikant.. heb je ook resultaat foto's van na het zelf verven? gewoon mee sturen..

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:04

Gelukkig loopt de kleur heel heel snel terug van excell 10.. normaal hoef ik mijn haar niet zo snel weer te kleuren maar met dit nieuwe product drama.. en idd de kleur is niet zoals het moet zijn.. Succes

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:07

Fijn dat het weer redelijk goed gekomen is :)
135 euro lichter? Dat is toch de reden waarom ik toch maar zelf kleur :o

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:27

M_EL_ISSA schreef:
Fijn dat het weer redelijk goed gekomen is :)
135 euro lichter? Dat is toch de reden waarom ik toch maar zelf kleur :o

Hoezo? Wil je ook graag 135,= uit geven?

Die 135 is natuurlijk omdat het eerst ontkleurd moest worden, en daarna weer opnieuw geverft, plus de verdere behandelingen zoals wassen evt. knippen en drogen.

Ik verf m'n haar ook niet meer zelf, ga lekker naar de kapper en ben zo rond de 65 á 70 euro kwijt voor blond met wat donkere plukjes.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:36

ik betaal nu voor mn uitgroei verven plus wassen en knippen €45, toen de eerste keer met ontkleuren en opnieuw kleuren plus wassen knippen was het iets van €75, maar ik heb ook niet echt heel lang haar ofzo :) dus €135 klinkt bij mij echt als enorm veel geld haha

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:50

Ik verf mijn haar al ruim 10 jaar en tegenwoordig elke 3 weken, heb nog nooit 135 euro bij de kapper hoeven uitgeven hoor :D En ik koop mijn verf gewoon bij het Kruidvat (eigen merk) :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:38

ik ben zo blij met kort haar, t kost mij maar 30 euro om te blonderen, dus ik ga me zo ook eens aankleden denk ik en toch eens naar de kapper, maar goed dat je het zegt! heb heel vaak naar die van loreall willen grijpen omdat het zo'n korte inwerk tijd heeft!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:45

Ik heb vroeger mijn haar regelmatig geverft met 'drogisterijverf', maar het werd op den duur erg lelijk als je besluit het eruit te laten groeien. Het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat het er helemaal uit was! Dus ik verf niet meer. Ergens wel jammer, maar mn haar werd zo lelijk, duf en dood.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:52

er valt niets over te zeggen.. Ik heb vaak mijn haar prima kunnen verven met verf uit de winkel. ( ook geblondeerd.. van bruin naar blond.. heel lang geleden) Ging allemaal wel goed, zo nu en dan zat er een pakje tussen wat niet echt wou.. maar dan gooide ik er een nieuwe in. Op een gegeven moment had ik wel echt dof haar, heb toen bij een kapper mijn haar kort laten knippen en mijn eigen kleur laten verven. ( heel donkerbruin/zwart) Vanaf toen is mijn haar weer wat hersteld, maar ik heb daarvoor ook welleens gehad dat ik terug kwam van de kapper, en dat ik dacht: ik had net zo goed een pakje uit de winkel kunnen halen..Mjah

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:54

Het is bij mij een keer knaloranje uitgeslagen....

Ik wou bruin met kopergloed en ik ben hoogblond van mezelf. Ik heb het daarna nog bruin geverfd na twee weken, maar dat bruine was er heeel snel weer uit en toen heb ik maar een halfjaar met oranje haar rond gelopen. Veel wassen met anti roos shampoo dan wordt oranje weer snel lichter...

Ach ja mijn haar vloekte geweldig met mijn knalroze winterjas.. ;)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:56

Jeetje, 135 euro! Ben ik even blij dat mn moeder kapster is :D
Al moet ik wel zeggen dat we een keer mn haar van donkerbruin, witblond gingen maken, en dat moest wel 2x := De eerste keer was het roze/oranje :+

Ik zou zeker een klacht indienen bij de fabrikant van de haarverf, want dit is natuurlijk belachelijk!