Lieve reacties, dankjulliewel! Stelt mij al enorm gerust. Zou wel even vertellen over het 'overgeefverhaal'.
Maar jullie hebben gelijk, even doorbijten, en een operatie dan al die koliek galstenen aanvallen, is echt geen pretje
Lynske78
Geplaatst: 17-02-09 14:55
Ik zou ook gewoon vragen om een kalmerend middel zoals bromazepam of oxazepam. Dit neemt je angsten wat weg en je wordt rustiger en het werkt een beetje spierverslappend waardoor je meer ontspant.
Ik heb net gesprek vanmiddag in het ziekenhuis gehad.
De vrouw waar ik mee sprak, snapte goed dat ik bang was voor het braken, vooral omdat ik er bijna in blijf 'stikken'. Voor de opertaie krijg ik al pillen enzo voor tegen misselijkheid. Na de operatie heb ik gelijk een morfine pompje in mijn infuus. Ze zegt dat ze dat bij iedereen doen, je kan zelf aangeven van: ik heb veel pijn en op het knopje drukken. Kan om de 6 of 7 minuten pas drukken, dus je krijgt niet teveel binnen. Maar geven ze bij elkaar operatie.
Lynkse78, ik heb aangegeven dat ik erg bang ben, dus zit er dik in dat ik dit ook krijg
paulien, Je krijgt idd na de operatie medicijnen oja je moet niet schrikken want het kan zijn dat je het gevoel heb dat je een aanval krijgt en dat kan je de eerste paar dagen nog wel is hebben maar die krijg je dan niet. En voor de operatie krijg je idd ookal medicijnen o.a een trombose prik maar dat is bij iedere operatie zo.
@Zonnebloem, een beetje wel... Ik vind het gewoon heel naar als je niet kunt overgeven en er in blijft hangen en dan ook nog een buikwond hebt zeg maar.. Brrr. Maar gelukkig krijg ik wel medicatie enzo van te voren, hopelijk helpt het
Noor, idd, trombose prik is altijd zo. Ik heb nu ook vaak het gevoel dat er een aanval komt, en dan is het niet zo.. heel vervelend.
marleen_usar
Geplaatst: 18-02-09 18:09
Ik kreeg ook een pil om rustig te worden maar bij mij deed hij helaas niks.