Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnebloem schreef:Anoniem schreef:Herkenbaar Fiffil.
naar buiten 's nachts,ja!!!Dat heb ik nu wat minder,simpelweg omdat het weer slecht is. Maar van de zomer heb ik dat wekeens gedaan ook..
Als ik op vakantie ben heb ik dat idd ook wel eens gedaan ja.
Slaap dan in een tentje dus is het makkelijker om naar buiten te gaan, gewoon over de camping lopen en naar de maan kijken, ik weet ook niet waarom

mooney schreef:Ik heb sneller hoofdpijn met volle maan, maar met mijn slaap is volgens mij niets mis
Ik wist niet dat de volle maan zo'n invloed kon hebben op allerlei dingen.
JorisDy schreef:Loose schreef:Nou volgensmij is deze volle maan niet zo sterk want normaal word ik altijd ongesteld met volle maan maar ben nu al wat te laat.
zwanger?
Ik droom ook raar als het volle man is en ben prikkelbaarder.

Mas schreef:Nooit op gelet eigenlijk. Maar is het niet zo dat jullie hier onbewust al mee bezig zijn en je dan juist wakker wordt ipv dat het echt door de maan komt?
Net als wanneer iemand zegt 'denk niet aan een olifant', dan ga je daar juist aan denken, tis maar een idee
druppeltje schreef:Mas schreef:Nooit op gelet eigenlijk. Maar is het niet zo dat jullie hier onbewust al mee bezig zijn en je dan juist wakker wordt ipv dat het echt door de maan komt?
Net als wanneer iemand zegt 'denk niet aan een olifant', dan ga je daar juist aan denken, tis maar een idee
Nope ik niet, ik heb geen idee wanneer het volle maan is. Maar dan weet ik al aan m'n dromen 's nachts dat het volle maan is.
druppeltje schreef:Nope ik niet, ik heb geen idee wanneer het volle maan is. Maar dan weet ik al aan m'n dromen 's nachts dat het volle maan is.