Permanent laten stylen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Re: Permanent laten stylen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:48

Ja en wat ik me afvraag (en dan ben ik zelf kapper geweest maar wij deden het niet in de zaak) als ik m'n haar gewoon stijl met de stijltang dan is het alsnog een soort afro-stijl zeg maar.. dus niet mooi zacht en glad stijl maar meer alsnog best wel stug en niet soepel enzo zeg maar... heeft dat permanent stijlen hetzelfde effect als dat je het met de stijltang doet of word het er nog stijler van zeg maar haha..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:11

Ooh wat interessant! Ik heb zo'n ontzettende dikke plofkopkroeshaar! Nouja, echt kroeshaar is het niet, maar het zijn hele fijne krulletjes, die heel erg de neiging hebben te gaan pluizen.

Mijn haar is in november door een haarstyliste helemaal gestijld en weer opnieuw gekruld (grove krullen) en ik was er helemaal verliefd op! http://94.100.116.84/491800001-49185000 ... _uX_e.jpeg
Héérlijk, ik zou het sindsdien gewoon altijd wel stijl willen! En dat kan dus??

Hoe werkt dat? Ik las dat je op moest passen met regen, reageert het daar dan op? :oo Dan moet je elke keer als het regent een muts op, haha!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:16

Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer informatie en foto's. Wil het ook heel graag, maar het schijnt súper slecht voor je haar te zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:29

Ik heb van 2 kappers gehoord dat het gewoon niet bestaat? :\
Ik bel binnenkort eens naar Kinki, mischien dat zij het wel doen. :=

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:30

Het bestaat wel, maar ik denk dat veel kappers het niet doen omdat het zo slecht voor je haar schijnt te zijn.
Kapper waar ik het aan vroeg, die zaak heeft het 2x bij klanten gedaan, en is er toen mee gestopt.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:33

klopt wij deden het oook niet omdat het slecht voor je haar is maar denk dat je dan echt naar een afro kapper moet..

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:33

mijn tante is kapper en heeft onlangs een cursus gehad voor permanent stylen. het kost heel erg duur. ik dacht 80 euro. en het is net als verf, je krijgt uitgroei. oftewel. de onderkant is mooi styl en de bovenkant begint te krullen naarmate het langer word.
Laten ontstylen kost je nog eens 80 euro als je het zat bent.

Ik styl mijn haar pas sinds een maandje omdat het een paar jaar geleden een ravage was geworden. maar je kan het beter zelf stylen en er nog een leuk krulletje in zetten dan dat het dus permanent styl hangt.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:36

Silvaantje schreef:
Ja en wat ik me afvraag (en dan ben ik zelf kapper geweest maar wij deden het niet in de zaak) als ik m'n haar gewoon stijl met de stijltang dan is het alsnog een soort afro-stijl zeg maar.. dus niet mooi zacht en glad stijl maar meer alsnog best wel stug en niet soepel enzo zeg maar... heeft dat permanent stijlen hetzelfde effect als dat je het met de stijltang doet of word het er nog stijler van zeg maar haha..

wat jij zegt daar heb ik jaren geleden last van gehad ik was net die donkere van de spice girls.
ik gebruik nu het merk sebastian van de kapper (de styl creme) en heb een styltang met ion plaatjes erin. Ik heb nu gewoon mega styl haar en het is zacht. Ik doe er alleen wat frizz olie in om het pluizen tegen te gaan. en als ik wil draai ik een rondje met de styl tang en ik heb krullen er bij zitten

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:43

Ik heb dus krullend haar met vreselijke pluisharen bij de haaraanzet/grens, net alsof je door een flinke storm hebt gelopen. Vorig jaar heb ik een vrij dure stijltang met infra rood gekocht in Frankrijk, geweldig apparaat die super glad stijlt.
Na het stijlen doe ik er nog wat satin silk (van de kapper) in wat je haar super sluik en zacht maakt,voordeel van die silk is dat ik zelfs door de regen kan en mijn haar niet gaat pluizen.