Dat is id nog redelijk 'fijn' Marije, maar toch duurt het herstel van die bottel vrij lang he?
Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor die airbagjas die ik eens op bokt voorbij zag komen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
listiglistje schreef:Ik heb ook een keer mijn bovenarm gebroken.
(2,5 m gelanceerd toen ik een hek opendeed op mijn net zadelmakke 4 jarige, echt nooit doen!!! Hoe braaf ie ook is)
Ook geen gips, alleen mitella en hangen naar beneden, eerste week zittend slapen en na 2 weken een brace gekregen.
Het heeft +/- 12 weken geduurd en daarna nog weinig gevoel en kracht.
Het ergste vond ik de fysio, dat deed pas echt pijn....janken niet te zuinig en ik ben best een bikkel!!!
Vooral de spieren onder je oksels en je sleutelbeen waren bij mij allemaal verdwenen, ik kon mijn arm niet meeromhoog tillen.
Het is trouwens altijd een kneusarmpje gebleven, jaren later heb ik er nog allerhande kwaaltjes aan.
Noah2006 schreef:Echt bizar hoeveel kanten het op kan gaan met zo'n breuk. Best een lang litteken, maar moet zeggen het valt niet heel erg op,misschien omdat het op een foto is. Ik moet wel zeggen heb er best een angvst aan over gehouden voor paardrijden. Ik was eigenlijk nooit ergens bang voor, maar nu ik doorheb hoe makkelijk je iets breekt vind ik het best eng straks weer op mijn paardje te gaan..Vooral ook omdat familie het steeds probeert uit mijn hoofd te praten, dat ik gek ben zoveel op te geven voor een sport, maar ja zonder paarden kan ik mij gewoon even niet in denken :S
T3mptati0n schreef:Ik heb idd ook nog last van mijn arm, kan niet tillen boven mijn schouder hoogte en er zit ook nog een bobbel van 'extra' bot