Sint Janskruid, kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:43

2misty2 schreef:
Het is indd ook zo dat als je positiever in het leven staat en meer energie hebt dat je meer dingen kunt overwinnen dus in dat opzicht zou het wel een idee zijn. En het zijn bij mij in elk geval geen specifieke angsten maar meer angstgevoelens en onrustigheid eigenlijk.Dus misschien wordt je wel rustig van SJ?

Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Heb volgende week donderdag wel een gesprek met de arts over medicatie, zal het eens voorleggen en zien wat hij ervan vindt.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 20:45

Sifra dan ben ik heel benieuwd wat hij ervan zegt! Zou je mij dat willen laten weten? :D

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:56

Ik heb het ook heel even gebruikt, en ik nam op een avond een krachtige pijnstiller omdat ik ook rugklachten had en was een uur later DOODZIEK! |(
En dan bedoel ik ECHT DOODZIEK! ;( ;(
Ik heb toen de apotheek gebeld en die zei dat ik accuut met een van de twee moest stoppen, anders zou dat dus inderdaad mijn dood kunnen worden.

Ik had bij de drogist ook zo'n kaartje gelezen over wat je er niet bij mag gebruiken, maar die pijnstillers stonden er niet bij!!!! :(

Ik neem ook liever Bach-remedies als er iets is, daar weet ik in ieder geval zéker van dat je blijft leven................. *\o/* _O- +:)+

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 20:59

ow jeetje dat klinkt wel heel ernstig!!!
Spul doet kennelijk meer met de mens dan je verwacht.
Ik ga er zo wie zo heeeel goed over nadenken!

Charlie_P

Re: Sint Janskruid, kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:13

Heb net ook even gegoogled op 'sint janskruid' bijwerkingen en daar kom je toch ook nog best wel wat tegen. Ik reageer vaak nogal heftig, dus wil wel graag weten wat het kan doen voor ik eraan begin.Ga iig overleggen en laat het je dan nog weten 2misty2. Misschien moet je me wel even een pb'tje sturen, ben nog wel eens een beetje vergeetachtig nl.....

Nathalie

Re: Sint Janskruid, kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:56

Ik ben ook redelijk gevoelig voor medicatie, maar ik merk echt totaal niks aan bijwerkingen.. Maarja dat verschilt per persoon.

Gompie, welke pijnstillers gebruikte je?? Wel handig om te weten..... Ik heb wel ibuprofen gebruikt tegelijk met sint janskruid, niks gebeurt. ;)

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:25

Oei, ik weet het niet voor 100% zeker, maar denk dat het Naproxen was................. :o
Ik ben er nu allergies voor, vandaag misschien die heftige reactie............. ;(
Ik gebruik nu Diclofenac, maar weet zeker dat het die niet was......... ;)