hellup,tips voor droog en pluizig haar??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:37

Ik heb er ook wel eens last van helaas pindakaas.
Ik heb Elvive Colorvive ofzo? en dan de Shampoo en Cremespoeling, tegen dode punten.
Werkt egt super goed :D!
En ik doe er ook dagelijkt zwitzal "goedemorgen" lotion in. ja egt waar het helpt. :')
En heel verbaast helpt me stijltang ook nog. :+

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:51

Ik heb shampoo voor droog haar en de perfecte krul conditioner allebei van Andrelon. Daarbij heb ik ook nog spul van de kapper gekocht van het merk Kerastase. Is wel prijzig, maar dat werkt erg goed! :)

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:12

Goedkoop en effectief:

Goed je haren wassen. Daarna een klein beetje olie (olijfolie, zonnebloem olie of amandel olie) in masseren in de onderkant van je haar, dus niet dicht bij je hoofdhuid. Dit goed in laten trekken, ik laat het altijd een paar uur in een handdoek om mijn hoofd. Daarna nog een keer je haar wassen, zonder shampoo of cremespoeling. Klaar!

Een ander goedje wat heel goed werkt bij mij is palmers coconut wax. Na het wassen van mijn haar doe ik er altijd een klein beetje in. Werkt perfect. Bij afro haar winkels kan je het voor een goede prijs halen overigens.
Afbeelding

Manderino

Re: hellup,tips voor droog en pluizig haar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 16:44

heel erg bedankt voor de goede tips nogmaals :D

heel raar,vrijdag ging een vriendin mijn haar stijlen met een hele goede stijltang,die je haar ook gelijk verzorgt,en geloof het of niet,m'n haar voelt glad,het glanst,en is pluisvrij :D,dus ik ga ook maar even sparen voor dat ding,heb zelf ook een stijltang hoor,maar die is niet zo goed als die.