BH met grote onderwijdte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:17

Blondie_ schreef:
Dat is toch een tip :? afvallen
Jammer dat ik met imo normale opmerking meteen "gezette" mensen over me heen krijg die blijkbaar op hun teentjes zijn getrapt.
En tegen dunne mensen mag wel gezegd worden dat ze meer moeten eten en dat ze te mager zijn. Dat snap ik dan niet.
Terwijl dunne mensen het soms ook heel erg vinden dat ze niet dikker worden.

Ja misschien wel, maar tips vraagt ze niet om, ze vraagt om een goede BH en of iemand wat weet, en geen commentaar op haar figuur.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:17

Over het algemeen is afvallen ook echt wel iets waar ze mee bezig zijn Blondie_, dat is dus geen tip, maar het 'er nog even inwrijven' want ze weten het echt wel.

Maar tot de tijd dat ze weer in hun oude bh's passen is het wel zo prettig als het een beetje fijn zit. Jij loopt toch ook niet met een trui maat 40 en een broek maat 42 omdat mensen tegen je zeggen dat je maar wat dikker moet worden als je vraagt waar ze winkels hebben met maat 34?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 19:18

Blondie: kan ik me ook helemaal voorstellen, daarom heb ik ook geprobeerd wat uitleg te geven.
Wbt de vergelijking: als iemand een BH zoekt in bv 50 D zou diegene het ook niet fijn vinden te horen te krijgen eerst maar wat aan te komen omdat 50 wel heul weinig is.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:26

Blondie_ schreef:
Misschien is het makkelijker om wat kilootjes kwijt te raken?
Zeg nou zelf 125 is wel heuuuul groot.

en jouw grote bek en ego is veeeeeuls te groot voor iemand zoals jij...

Blondie_

Re: BH met grote onderwijdte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:29

????????? :?
Waar slaat dat nou weer op? iemand als mij? haha je kent me niet eens meid.
Ga lekker effe ergens anders jaloers zijn.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 19:29

Een aantal reacties hier kunnen ook niet door de beugel. Als iemand iets zegt waar je moeite mee hebt kun je ook temmen, het is gewoon NIET nodig om in het topic daar zo respectloos op in te gaan. Kunnen we nu terug ontopic?
(ja, pot verwijt ketel enzo want ik ben nu evengoed offtopic)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:30

Blondie_ schreef:
????????? :?
Waar slaat dat nou weer op? iemand als mij? haha je kent me niet eens meid.
Ga lekker effe ergens anders jaloers zijn.

jaloers .. op jouw.. :')

je moet eens weten wanneer je iets kan zeggen of niet.. je kwetst namelijk veel mensen met die onbeholpen asociale uitspraken van je
en schijnbaar heb je het zelf niet eens door.. en dat vind ik zielig..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:31

Maar je zoekt echt een winkel om te gaan, of ook een webwinkel?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 19:36

Bij (zeer sterke) voorkeur een webwinkel. Ik kan ook wel met haar naar een gewone winkel maar dat heeft serieus veel voeten in de aarde en wordt een erg dure grap ivm vervoerskosten.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:40

Bon Prix en Neckermann hebben zeker weten grote maten bh's. Van de Wehkamp weet ik het niet zeker maar volgens mij ook.

En qua winkels.. bijna in elk stadje zit wel een Miss Etam en een Ulla Popken, vooral de laatste heeft grote, maar toch erg hippe en sjieke bh's

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:42

_rosita_ schreef:
Bon Prix en Neckermann hebben zeker weten grote maten bh's. Van de Wehkamp weet ik het niet zeker maar volgens mij ook.

En qua winkels.. bijna in elk stadje zit wel een Miss Etam en een Ulla Popken, vooral de laatste heeft grote, maar toch erg hippe en sjieke bh's

welhkamp gaat tot 110 en ulla popkens tot 120 gaat echt moeilijk worden om te vinden vrees ik :=
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-01-09 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:42

Volgens mij was Ulla Popken al eerder genoemd. (http://www.ullapopken.nl) Ze hebben een online winkel, dus je kunt er al wat rondsnuffelen.
Bij Neckermann staat er ook regelmatig wat tussen. Niet allemaal even hip, maar wel praktisch.

Neckermann BH

Neckermann BH 2

Die onderste gaat tot 120. Ik weet uit ervaring dat deze behoorlijk groot valt en ontzettend lekker zit. Wellicht de moeite dit te proberen.

En verder, zou je hier eens rond kunnen kijken:
http://grotematen-mode.startpagina.nl/
http://overgewicht.uwstart.nl/
http://grotematen.startpagina.nl/

Er zijn ook verschillende fora voor mensen met een grotere maat en daar hebben ze vaak goede tips.

Als ze wat hipper wilt gaan, maar helaas wat duurder, dan kun je misschien hier slagen:
MaatjeGroter

Wat betreft de beugels...die zijn er zo uit. heel klein sneetje maken aan de binnenkant en je haalt ze er zo uit.
Succes!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:46

katiavl schreef:
_rosita_ schreef:

welhkamp gaat tot 110 en ulla popkens tot 120 gaat echt moeilijk worden om te vinden vrees ik :=

Ulla Popken heeft ook nog grotere maten en de 1 is de ander niet, wil ook nog weleens behoooorlijk schelen welk materiaal je aantrekt.
Maatjegroter.nl heeft idd ook leuke dingen, kan ook nog anders bestellen als nodig is, is wel wat duurder maar heeft wel nette service

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:47

Moderatoropmerking:
Nog even ingaand op de discussie over afvallen; daar vraagt TS niet naar, dus dat is hier geheel offtopic. Ik zou ook graag zien dat de felle reacties verder uitbleven. Alvast bedankt!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:59

Bij Naron in Breda verkopen ze lingerie in grote maten. Nu weet ik zo snel niet of het alleen over grotere cupmaten gaat of ook over een grotere omvang, dat zou je misschien even na kunnen vragen.
Als de omvang net iets te krap is dan kun je ook altijd nog wat smokkelen met een tussenstukje ;)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:23

:D :D :D :D En ik maar denken dat je een man bent met de naam Oscar!! ( had eigenlijk nooit in je profiel gespiekt!)
Zag het al helemaal voor me....kerel in een lingeriezaak die ook nog van alles weet te vertellen over BH maten!!!

Sorrie.... het is off topic, maar ik moest even verschrikkelijk lachen hier achter de pc!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:24

:D :D
De meeste mannen hebben volgens mij best wel een grote onderwijdte, vandaar dat ik het weet :))

Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht: mijn zus vertelde dat je met die tussenstukjes een heel eind kunt 'rekken'. Je kunt blijkbaar zelfs meerdere tussenstukjes aan elkaar bevestigen. Volgens haar heeft het geen invloed op het draagcomfort en kun je zo wel een centimeter of 15 bijsmokkelen :)