Citaat:
Dankjewel
Toch nog liever even meisje willen blijven en dit uitstellen.
Doet me echt zeer. heb er ook last van enzo..
Dan heb ik heel slecht nieuws voor je: hiermee moet je nog leven tot je in de overgang gaat raken...zo ongeveer tot je 50e dus...
Tja, vrouw zijn heeft voor- maar ook nadelen. Het is even wennen maar je bent niet voor niets een vrouw aan het worden dus kop op, niet piepen en doorbijten; we doorstaan dit allemaal hoor dus jij redt het dan ook wel!
En wat betreft tampons: maakt geen ruk uit welk merk. Ik heb AH Eigen Merk en bevalt prima. OB's beter? Hmm wel duurder maar beter??? Ik merk geen verschil.
Dat ding, afhankelijk van je hoeveelheid bloedverlies, gewoon een paar uurtjes inhouden en dan verversen. Goed je vingers wassen erna hè? Je moet gewoon even de slag te pakken krijgen en je raakt vanzelf geoefend erin.
Ik zit op wc, tampon in papiertje al tussen mijn tanden, huppa plasticje eraf, touwtje uit de achterkant trekken, met toiletpapier mijn edele deel afdrogen (de tampon die ik in heb trek ik eruit voordat ik een plas ga doen), na afdrogen edele deel gaat tampon met het kopje het gaatje in en met mijn middelvinger duw ik hem naar binnen.
Hij zit goed als je hem niet 'voelt' zitten bij iedere beweging die je maakt. Vergeet vooral niet de vorige eruit te halen en geen tampons door de plee spoelen he om verstopping te voorkomen